2013. május 7., kedd

#8. Kritika - It depends on you

Cím.: It depends on you
Link.: http://violetsarentblue.blogspot.hu/
Író.: Annie

Jennii.:
Kinézet.:
Nekem kicsit fura. Ha Joshról a kép fejléc akarna lenni, akkor valahogy csináld meg úgy, hogy a cím is rá legyen szerkesztve a fejlécre, mert így kissé olyan hanyagnak tűnik, hogy csak oda van biggyesztve. Én a hátteret is kicsit hiányolom, de ez nem olyan nagy probléma.
A digitális órát és feleslegesnek találom, nem passzol bele a környezetbe sem. Illetve a modulokat szerintem inkább egymás alá pakold, mert így túl zsúfolt. Én például görgettem lefelé, hogy megtaláljam az archivumot, mire megláttam, hogy felül van csak oldalt. Hiányolok a szereplőkről is képet. A megtekintések számát is hiányolom.
Pontozás.: 5/3,5

Sztori.:
Maga, hogy Joshal írod a sztorit már nagyon tetszik, én nagyon szeretem Őt. A prológus valami tökéletes, mert felcsigázza az embert és kíváncsi a folytatásra; legalábbis én így indultam neki. A fejezetek kellő hosszúak. Nem is rövidek de nem is olyan hosszúak, hogy már azt nézem mikor van vége. Szépen fogalmazol és nem kapkodod el a történetet sem. Nekem nagyon tetszik, szerintem továbbra is olvasni fogom.
Pontozás.: 5/5

Fanni.:
Először is. Jajjjj de jó, hogy beküldet! :D Oké befejeztem.
Kinézet.:
A fejléc az tényleg nem valami profi munka. Egyet értek Jennivel, szerkeszd rá a szöveget, mert ez így nagyon kontár munka. Meg, hogy Joshról (♥) az az egy sor kép van, egy hatalmas törést eredményez a blogban. Olyan, mintha két részre lenne osztva az egész, csupán azért, mert nincs összeszerkesztve. De ezen könnyen lehet finomítani. Az óra felesleges, mert majdnem mindenkinél ugyanannyi az idő. A "lélekszámlálót" rakd felülre. Azért, van min irigykedni.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
VÁÚ! Már díjat is küldtem neked, szóval szerintem egyértelmű, hogy mit gondolok magáról a sztoriról. Ez az első blog, amit Joshról olvasok. Imádom amúgy :DD Lesz még egy rendszeres olvasód. :D
Pontozás.:5/5*
(Felül az a bigyusz egy csillag akar lenni :D )

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,75
Sztori.: 5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése