2013. május 6., hétfő

#6. Kritika - High School Dairy

Cím: High School Dairy
Link: http://highschooldairy.blogspot.hu
Író: Szikraa

Fannii:
Kinézet:
Nekem túl lila. A Milka csoki jut róla eszembe..ez nem feltétlenül rossz, csak akkor ha nincs itthon. Oké hagyjuk a terelést. Vigyél bele valamilyen másik színt, mert ez túl egyhangú. Nem tudom Te, hogy gondolod de én meghalok azért a kis számlálóért, ami mutatja hányan jártak az oldalon. Én azt mindig, mindenhonnan hiányolom. Írtad, hogy a sztori az egész osztályról szól...de azért szerintem emelj ki főbb szereplőket és helyezd ki az oldalsávba, mert így nagyon üres a placc.
Pontozás.:5/2,5

Sztori:
Nem tudom, honnan szetted, hogy ezt leírod de jó ötlet alapjáraton. Régen nekem is volt osztálynaplóm. Csak mi egy nagy vastag füzetbe írtuk és a személyes dolgaink voltak benne, azért, hogy emlékeket őrizzünk. Nem tudom ezzel a bloggal mi a célod, de a fent említettekre nem hiszem, hogy ez alkalmas. De viszont jó, hogy kiírod magadból, mi hogyan történik. Ennél viszont a TE szemszöged a lényeg. hanyagold ezt a hatalmas tagolást és széthúzást. Egyáltalán nem fontos minden egyes ember szemszögéből bemutatni, hogy milyen jó volt suliba jönni, de azért nem szívesen vannak itt. Ennél a blognál egy, esetleg két főszereplő van. És az egyik Te vagy. Ezt szerintem nem szabad elfelejtened!
Pontozás.:5/2,5

Jennii.:
Kinézet.:
Nekem túl sötét a sztorihoz képest. Világosabb, vidámabb színeket képzelek el. Hiányolom az oldal megjelenítés számlálót és a rendszeres olvasók modult. Másodszor írom le, hogy önbizalom növelő, ha látod, hogy mennyi feliratkozód van. Pluszban az oldal megjelenítések száma egyfajta büszkeséggel tölti el az embert, szóval szerint tedd ki.
Pontozás.: 5/3

Sztori.:
Az első fejezetben nekem kicsit túl sok ez a "mindenki-szemszögéből-írok-egy-kicsit" dolog. Szerintem felesleges. Egy történetben az a lényeg, hogy a fő szereplő szemszögéből ismerjünk meg mindent. Az, hogy néha egy-két másik ember szemszögéből írsz az oké, de ez a sok váltakozás zavaró, mert össze zavarja szerintem az olvasót. Az alapsztori, ez az osztályok közötti rivalizálás elég mindennapi dolog szóval szerintem jó, hogy ebből próbálsz kihozni dolgokat. Én azért kíváncsi leszek mi lesz ebből.
Pontozás.: 5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 2,7
Sztori.: 2,7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése