2013. május 25., szombat

#41. Kritika - Listen to your heart

Cím: Listen to your heart
Link: http://listentoyourheart26.blogspot.hu/
Író: Anna Gray

Jennii:
Kinézet:
Tetszik. Kivéve a fejlécet. Miért van minden a bal oldalra pakolva és a jobb oldal miért ilyen üres? Nagyon nem esztétikus. Ha segítségre van szükséges a bal oldalon megtalálod a társoldalunkat, ott biztosan szívesen segítenek neked.
A lélekszámlálót tedd ki, hogy mindenki lássa mennyi megtekintésed van. Sokan azért nem szeretik kirakni mert, hogy kevés a megtekintés. Én úgy vagyok vele, hogy ha csak száz kattintásod van akkor arra a százra is büszkének kell lenni, hiszed azt te magad, egyedül érted el.
Én hanyagolnám a nagyon színek szövegeket, mert nem esztétikus.
Pontozás: 5/3.5

Sztori:
Kezdem ott, hogy ilyen "Petíció gyűjtést", "Nagyon fontos" bejegyzéseket hanyagold. Semmi keresni valójuk nincs egy blogban. Elhiszem, hogy szeretnéd, hogy jöjjenek a fiúk vagy, hogy kiadják az újságot de ennek a reklámozása nem ide való.
Kezdem a prológussal. Nem tudom mi az a szöveg pirossal. Semmi értelmét nem látom ott.
A fogalmazásod nekem nem igazán tetszik. Nem tudom miért, ne is kérdezd. Leírsz olyan dolgot az első fejezetben, amit már megtudtunk a "prológusból".
Nekem fura volt, hogy "Nem az én esetem, de én lennék a legboldogabb a világon, ha járnánk." Ellentmondásban vagy saját magaddal, egy mondaton belül. A sok pontot hanyagold a szövegből zavaró és semmi értelmük. Vannak a szövegbe ékelve képek, amiknek nincs túl sok jelentőségük, mint például a fagyik. De, ha be is rakod őket akkor kicsinyítsd le, mert csak így hirtelen berobbannak a szövegbe.
Engem nem igazán kötött le megmondom őszintén.
Pontozás: 5/3


Fanniii.:
Kinézet.:
Fejléc. Lehet, hogy változott mióta Jenni mondott róla véleményt, de akkor én az újat értékelem.Miért olyan üres a bal oldal? Vagy a képeket oszd el normálisan, vagy inkább a szöveget vidd teljesen bal oldalra. Hiányolom a lélekszámlálót. Jennii említette az okát, hogy néhány író miért nem teszi ki. Ha Te is az ilyen emberek közé tartozol...Ne légy ilyen. Minden egyes kattintásra büszkének kell lenni, attól függetlenül, ha mondjuk ez csak 100. De biztos, hogy ezt Te maga érted el, amire méltón lehetsz büszke.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Ha a bevezető és a fejezetek elején a pirossal írt szöveg idézet akar lenni, akkor használj idézőjelet. Nekem az nem igazán tetszik, hogy a fejezeteket tele pakolod képekkel. Ezzel csak elveszed az olvasótól azt a "szabadságot", ami azzal jár, hogy önállóan, egyedül elképzelhessen dolgokat. Oké, hogy így hosszabbnak tűnnek a fejezetek...de egy idő után rájönnek a "csalásra". De, ha mégis bepakolod őket, akkor legyenek valamivel kisebbek, mert az embert hirtelen éri.
Engem a sztori nem igazán kötött le.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése