2013. május 24., péntek

#38. Kritika - Bittersweet

Cím: Bittersweet
Link: http://loveistakeingoverme.blogspot.hu/
Író: Elson Nadia

Jennii:
Kinézet.:
A címét szeretem, már csak azért is mert az egyik kedven dalom címe is ez.:)
Mindenképpen húzd össze az egész blogot mert nagyon zavaró, hogy csúszkálni kell azért, hogy be tudjuk látni az egész blogot.
Az én ízlésemnek ez már túl rózsaszín de ez csak az én személyes hibám. :)
A modulok címét én más betűtípussal írnám, mert alig lehet őket elolvasni.
A translate modult szerintem tedd kicsit lejjebb.
A fejléc pedig valószínűleg azért nem ér el baltól jobb oldalig mivel nagyobbítottad a blogot. Vagy méretezd át a fejlécet vagy a blogot. Én az utóbbit javaslom.
De egyébként minden a helyén van és minden ott van, ahol lennie kell.
Pontozás: 5/4

Sztori: 
A prológust a bejegyzésekhez kellett volna írni - szerintem - nem pedig külön lapra a szereplőkhöz. A prológusnak fontos szerepe van egy történet során - nem győzöm szajkózni.
Találtam nem egy, nem kettő fogalmazás hibát. Mielőtt megosztod olvasd el inkább ötször HANGOSAN és neked is felfognak ezek tűnni.
Én ezt a beginning dolgot nem írtam volna inkább le. Egy író ne mutassa ki az olvasóinak, hogy bizonytalan magában, mert akkor Ők is úgy fognak neki indulni, hogy "Jajj, mi lesz ez?".
Első fejezet alapján sablonnak mondom. Sok ilyen kaliberű bloggal találkoztam már.
Engem nagyon zavar, hogy a történetedet sokszor párhuzamba hozod az Alkonyattal. Az első találkozásban sem látok sok fantáziát. Összességében elmegy, de engem túlzottan nem kötött le.
Pontozás: 5/3.5

Fannii.:
Kinézet.:
A blog szélességét mindenképpen húzd össze, mert nagyon zavaró, hogy nem lehet belátni az egész blogot. Mindemellett idegesítő az a rohadt csuszka, ami sohasem akar ott megállni, ahol pont jó lenne!
A háttérről csak annyit, hogy ha Jenninek túl rózsaszín, akkor én már megvakultam tőle. Vinnék bele valamilyen mást színt, ami nem üt el tőle nagyon. De ez az egyhangúság egyáltalán nem jó. A prológust a bejegyzésekhez kellett volna írni, de nem ez az első blog, ahol ilyen "hiba" akad.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Számomra teljes sablon sztori.
Nem ez az első-sőt valószínűleg-nem is az utolsó blog, ahol a csajok is öten vannak, és mindegyiküknek jut egy-egy srác.
Az első fejezetnél említem a tagoltság fontosságát. Ez nálad azonban csak a leíró részeknél igaz. Ott tömbösítesz, mintha sajnálnád a helyet. Míg a párbeszédek után mindig kihagysz egy egész sort.
Felesleges.
Esztétikailag szörnyű. A tagoltság fontosságát nálad mindenképpen megcserélném.
Sok a fogalmazás hibád, olvasd fel magadnak hangosan, vagy ha magadban olvasod akkor is vigyél bele valami hangsúlyt, mert nem jó, hogy mondjuk aki szépen hangsúlyozná magának, azt veszi észre, hogy egyáltalán nem jó helyen van a lényeg. Erre figyelj oda.
A beginning....NEM ismétlem NEM szabad ilyet írni.
Nem lehet megmutatni, hogy milyen bizonytalan vagy. Akkor ülj rajta többet, és tényleg olyan munkát adj ki a kezeid közül, amiben már Te sem kételkedsz.
Engem tényleg nem kötött le, számos ehhez hasonló bloggal találkoztam már...
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 3,25

1 megjegyzés: