2013. május 6., hétfő

#2 Kritika. - About a girl

Cím.: About a girl
Link.: http://bradfordbadgirl20.blogspot.hu/
Író.: BooGirl

Jennii.:
Kinézet.:
A fejléc tetszik, csak kár, hogy Zaynről egy kép van. A modulsáv és a szöveg rész arányosan el van osztva szóval ez jó. A betűszínén szerintem hamar változtass, mert alig lehet elolvasni. Legalább is az én szemem megfájdult mire elolvastam a prológust; válassz inkább valamilyen világosabb színt.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
Kár, hogy még csak a prológus van kész. Megfogott és én nagyon szívesen olvasnám tovább. Igazából semmi kivetni valót, nem találok az írásodban.
Oh, és Jason szerepében Tyler Posey..imádom. ;)
Pontozás.: 5/5

Fannii:
Kinézet:
BETŰSZÍNVÁLTÁS MOST! Komolyan kiégett a retinám. Tagolni viszont légyszíves ne felejts el. Itt is bizonyos részek összefolytak, ráadásul az én szememnek a betűméret is apró volt. Szerintem ennyin kellene változtatni. A "Lélekszámlálót" meg szerintem rakd felülre!
Pontozás.: 5/3

Sztori:
A sztori maga jó, és még én sem találkoztam ilyesmivel. A sárgával való leírás...kemény volt kis anyám. Komolyan egy kicsit durva volt, nekem személy szerint úgy jött le az egész, mint egy tábor ahol befenyíted az olvasókat.De nyílt volt, egyenes és őszinte. Legalább te felkészítettél mire számítson az ember.
Pontozás:5/4

Végleges értékelés:

Kinézet: 3,5
Sztori: 4,5

1 megjegyzés: