2013. május 24., péntek

#33. Kritika - I need you, that my life be perfect

Cím.: I need you, that my life be prefect
Link.: http://stilltheonewhit1d.blogspot.hu/
Író.: Dorina B.

Jennii.:
Kinézet.:
Őszintén? Tökéletes.
A fejléc, a színek, a betűtípus. Minden. Talán annyi, hogy én az oldalmegjelenítések számát kicsit feljebb tenném.
Az 1D-s kurzor pedig valami fenomenális.
Azt, hogy külön oldalon vannak a fejezetek már meg sem említem mert egyre több blognál látom ezt a megoldást, a hagyományos archivum helyett. Én még mindig a régi híve vagyok csak így megjegyzem inkább magamnak :)
Pontozás: 5/5

Sztori.:
Van prológus; félsiker.
Megmondom őszintén nekem nem keltette fel igazán az érdeklődésemet. Most vagy azért mert nem írtad meg olyan izgalmasra, érdekesre vagy figyelemfelkeltőre vagy azért, mert tele volt fogalmazási és helyesírási hibákkal. Mielőtt publikálod a fejezetet olvasd át kétszer így biztosan ki tudod küszöbölni a hibákat.
Az elírások miatt a mondat egyik fele múltban van míg a másik már a jelenben. Ezért figyelj nagyon ezekre!
Szóismétlések, fogalmazás hibák, szókihagyások, helyesírási hibák. Kééérlek, nagyon szépen kérlek. Ellenőrizd le, hogy minden rendben van-e a fejezettel mert, ha egy olyan ember téved a blogodra - mint például én -, aki allergiás az ilyenekre, az első fejezet után kinyomja majd a blogot.
Van itt ez, hogy : Már 7. óra is elmúlt. Ha órát akarsz írni, akkor nem kell utána pont.
Maga a sztori. Vannak benne jól előtt poénok. Azon kívül viszont én semmi fantáziát nem látok benne, bár ki tudja, mit fogsz kihozni belőle.
Pontozás: 5/3

Külön: Azt állítsd át, hogy mikor a fejezetekre rámegyünk, akkor ne egy külön lapon nyissa meg, hanem ugyanott.

Fanniii.:
Kinézet.:
Mivel változott a fejléc, ezért én az újat értékelem.
Nekem zsúfolt, fölösleges ennyi kép, mikor Harry a főszereplő meg a csaj. Akkor szerintem elég róluk egy-egy kép, meg valami ami még ami a bloghoz illik. Ennyi elég lenne. A lélekszámlálót helyezd feljebb. Az úgy sokkal jobb, ha fent helyezkedik el, és ráadásul nincs rajta mit szégyellned. Alapjáraton a háttér viszont túl egyszerű és egyhangú. Én valamivel dinamikusabb háttérre váltanék.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
A prológusnak egyáltalán nem volt prológus "íze". Egy egyszerű bemutatkozás volt, aminek őszintén egyáltalán semmi értelme nincsen. A sztori alapjáraton egy sablon sztori. Pofátlan elkényeztetett, hülye picsa, aki rühelli az 1D-t majd mégis beleszeret az egyik tagba.
Mindemellett rengeteg az elírás, az értelmetlen mondat, hiba.
Olvasd át többször, vagy ülj rajta többet, mert egyszerűen hemzseg a blog a helyesírási hibáktól.
A betűméret túl kicsi, én nagyítanék rajta.
Őszintén, engem egyáltalán nem kötött le a sztori.
Pontozás.:5/3

Külön.: Jenni említette, hogy állítsd be, hogy ha az ember megnyit egy  fejezetet, ne menjen külön oldalra. Ezt én is javaslom. A másik....kommenthatár??

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.:  3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése