2013. május 25., szombat

#43. Kritika - When you want to break up the memories.

Cím: When you want to break up the memories.
Linkhttp://memoryesofthebeautifullharry.blogspot.hu/??
Író: Mercii M.

Jennii:
Kinézet.:
Látom, hogy még csak tegnap indult a blog így nem kezdek el problémázni mondjuk a fejlécen vagy a háttéren, hogy nincs. Szóval írok arról ami van :)
A blogarchicumot én egy kicsivel feljebb raknám, de nincs annyira le pakolva sem, hogy ne lehessen megtalálni. A színek oké, mert ahogy látom így majd minden a kékre fog épülni. Vagyis eddig ezt szűröm le.:)
Pontozás: 5/4.5

Sztori: 
Általában a te sztorijaidat szeretem, hiszen már nem ez az első blog, amit küldtél nekünk. :)
Tetszik, hogy a szereplőkhöz írtál egy-egy idézetet.
Aztán a prológus nekem tetszik. Megspóroltál vele annyit, hogy ne kelljen elölről kezdeni az egész sztorit. A találkozástól a jelenig. Legalábbis én úgy szűrtem le, hogy már a báltól fogod írni, vagy valahol abban az időszakban.
Kíváncsi vagyok a folytatásra.:)
És a gif Harryről a prológusban...grr.
Viszont találtam benne apró helyesírási hibákat. Vagy le volt hagyva betű, vagy dupla betűt írtál oda ahova nem kellett volna. De ha egy kicsivel még jobban odafigyelsz ezek kiküszöbölhetőek.
Pontozás: 5/5

Fanniii.:
Kinézet.:
Eléggé letisztult, de gondolom, hogy majd érkezik valamilyen fejléc, mert így eléggé pucér az egész felület. A jobb oldalsávban szerintem felesleges Harryről az a kép meg az idézet. Én onnan azt kivenném, és feljebb tolnám a blogarchívumot és a rendszeres olvasók modult.
Pontozás.:5/4,5

Sztori.:
Nekem is bejön, hogy a szereplőkhöz írtál egy-egy idézetet. A prológust is nagyon szépen megírtad, de ennek ellenére semmi nem volt, ami megfogott volna, amiért úgy éreztem volna, hogy nekem ezt a sztorit tovább kell olvasnom. A helyesírást illetően nem voltak nagyobb gondok, mint némi figyelmetlenség, ami többszöri átolvasás után elkerülhetőek.
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,5
Sztori.: 4,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése