2013. május 9., csütörtök

#18. Kritika - Limited

Cím.: Limited
Link.: http://averyslimitedlife.blogspot.hu/
Író.: Angel

Jennii.:
Kinézet.: 
Ahogy ránéztem először nekem furcsa volt ez a tagoltság a modulsávban, de szerintem szép; nekem tetszik. A színek rendben vannak. Már korábban írtam valakinek, hogy szerintem teljesen felesleges egy oldalt vagy modult szánni a prológusnak. Aki újonnan téved az oldalra úgy is elölről kezdi, aki meg rendszeres olvasó nem fogja a prológust olvasgatni.
Itt is megtalálható a legnagyobb hiba, hogy az archívum a blog legalján van. Ha nem akarod, hogy a jobb modul sávban megtörje a képeket akkor rakd a bal sávba, de semmiképpen sem alulra. Kedves Angel, a legfontosabb dolog a feliratkozás modul. Miért legalulra pakoltad ezt is? Mindenképp helyezd a blog tetejére ezeket.
Pontozás.: 5/4

Sztori.: 
Az összes lány neve A betűvel kezdődik, igazából ez nem baj csak kicsit furi számomra. Nekem kissé sok ez a "Lebénultam, lőttek a karrieremnek" , "Megnémultam, lőttek a karrieremnek." dolog. Én a prológusban teljesen mást vártam, nem egy leírást a szereplőkről. A tweeteket írd ki magyarul. Ha a sztori magyar, akkor minden legyen magyar. Manapság már mindenki beszél angolul - még ha csak néhány szót is - de gondolj azokra is, akik nem.
A sztori alapjáraton tetszik. Mondjuk nekem kicsit sablonos, de ez a változatosság, hogy egy mozgássérült lány a főszereplő visz bele egy kis változatosságot. Kíváncsi vagyok mit fogsz belőle kihozni.
Pontozás.: 5/4

Fannii.:
Kinézet.:
Mikor először végig néztem a szereplőket, azt hittem, hogy az "Indul a risza Chicago"-ból olvashatunk még nem látott jeleneteket. Egy újabb szereplő modul véleményem szerint felesleges, mivel egyszer már bemutattad őket. A Prológust életveszélyes külön modulként bemutatni. Ugyanúgy a sztorihoz tartozik, mint bármelyik fejezet. Mit ér a fagyi cukorka nélkül?
Semmit.
Ugyanez érvényes a prológusra is.
A blogarchívumnak oldalra kell kerülni. Ez nagyon fontos- már nem tudom hány blogba említettem- hogy az olvasó nem fogja megkeresni külön. Szem előtt kel legyen! A rendszeres olvasók is kerüljön fel. Nem lehet megmagyarázni miért fontos, de ez is fontos részét képezi a blognak.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
"Viszont agykárosodást szenvedtem és talán soha többé nem tudok majd járni."
Ennek megfelelően nem írhatod azt, hogy leugrottam a csajokkal reggelizni, megbeszéltem XY-nal, hogy elsétálunk az Eiffel-toronyhoz. Számomra így a sztori teljesen elveszti a realitás alapját. Vagy a "soha TÖBBÉ NEM TUDOK majd járni" csak nekem jelenti azt, hogy nem tud lábra állni? Akkor legalább használj olyan kifejezéseket amelyekkel ténylegesen kifejezed, hogy mondjuk tolószékkel közlekedik. Az meg, hogy Liammel olyan hamar haverok lesznek. Nekem érdekes, nem építetted ki eléggé az "Ismerkedés" részt.
Ennek ellenére kíváncsi vagyok,és mivel Liam a kedvencem az 1D-ből (♥) ;D
Pontozás.:5/3,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3,75

1 megjegyzés: