2013. május 17., péntek

#22. Kritika - I know what the chaged bird feels!

Cím.: I know what the caged bird feels!
Link.: http://iknowwhatthecagedbirdfeels.blogspot.hu/
Író.: Eszter Nagy

Jennii.:
Kinézet.:
Az a fejléc - vagy akármi - nekem furcsa. Nem lenne vele baj, ha az egész kép középre lenne illesztve. A modulokat írd világosabb színnel, mert alig lehet őket elolvasni. Egyébként az elrendezés oké, minden kint van, aminek kint kell lennie.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
Megint a prológus elején, "Csináltam egy blogot, itt a prológus." Az olvasó nem vak, ott a bejegyzés címe, hogy prológus; nem kell külön leírni még egyszer.
A prológus alapján nekem elég sablonnal tűnt, hogy apu új munkája miatt el kell költöznünk. A fogalmazásod jó, de nem használj ilyeneket, hogy.: Nekem tetszik a színe, MEG MINDEN.. Mi az, hogy meg minden. Egy sztoriban nem lehet ilyet írni, ez nem facebook.
Jó, hogy raksz képeket a sztoriba, de az idős néniről nem kell..az ilyeneket felesleges beletenni. Figyelj arra, hogy a bejegyzésben az egész szöveg egy betűtípussal legyen írva és egy mérettel.
Összességében nincs baj a sztorival. A fogalmazásra nagyon figyelj és akkor minden oké lesz. Illetve még arra figyelj, hogy ne hagyj ki minden mondat után egy sort.
Pontozás.: 5/4

Fannii.:
Kinézet.:
A "fejléc" nekem nem jön be. Akkor most legyen középen, vagy bal oldaltól jobb oldalig tartson. Lehet, hogy a kettő közül valamelyik igaz a fejlécedre, csak abszolúte nem látszik. Ahogy először ránéztem a fejlécre.:
Harry fején az Afrika?!
Szerintem, azt mindenképpen tüntesd el onnan, mert csak arra tudtam koncentrálni. Ez általában jó, csak akkor nem ha olvasnom kell a sztoridat.
A gond ugyanaz az mint az előzőnél. Mindenki tudja, hogy felteszed a prológust, hiszen-jobb esetben- mindenki ezzel kezd egy blogot.
Talán közelebb akarsz kerülni az olvasókhoz, barátságosnak akarsz tűnni. De nem szükséges mindezt szájbarágósan megtenni.
Megint túl sok sort hagysz ki a mondatok (!) között. Túl sok az az egy egész sor. Az előzőnél említettem, hogy jó, hogy képeket raksz be.
Ez itt már sok(k).
Nem kell minden egyes mozzanatot képben megmutatni. Egyrészt ez nem film, nem We Heart It, és -reméljük-, hogy az olvasóknak van annyi fantáziájuk, hogy maguk előtt el tudnak képzelni egy öreg nénit. Az egységes betűtípusra és nagyságra pedig feltétlenül figyelj oda!
Pontozás.:5/3

Sztori.:
A prológus hibáját már említettem a fentiekben. Most fojtatom, mert az ide tartozik.
A prológusból mindent megtudtam, és ha én felfogtam, akkor nagy valószínűséggel más is.
Az meg egyáltalán nem jó, ha valaki tudja mi fog történni a prológus alapján, mivel akkor ez a blog idézőjelben "halálra van ítélve". Akkor semmi újdonságot nem tudsz mutatni, nem tudod meglepni az olvasókat  Lehet csak én látom így, de ez nekem nagyon eltűnt. Így teljesen elveszítettem az érdeklődést az egész sztori iránt.A helyesírásra meg nagyon figyelj oda.: a megszólalt egybe van. Ez az alap nyelvtanhoz tartozik  ha valakinél hiányzik használja a helyesírás ellenőrzőt. A második fejezetben a Harrys rész, mikor a haverjával beszél...
Mi a tököm?
Most komolyan, nekem ez túl sok volt. Én ott kiakadtam.
Véleményem szerint egy 12 vagy 13 éves lánynak-a lányon van a hangsúly- nem szabad ilyet írnia. Bakker a hozzád hasonló, a veled egykorú lányoknak nem azon kell gondolkodnia, hogy ki mikor kúr, hogyan kivel és hányszor.
Feladtam.
Pontozás.:5/2

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése