2013. május 20., hétfő

#29. Kritika - After 10 years

Cím.: After 10 years
Link.: http://daddydirection.blogspot.hu/
Író.:  Zsuu Lorant


Jennii.:
Kinézet.:
Először nézem az oldalsávot. Semmi lélekszámláló, semmi feliratkozó modul. Semmi nincs az oldal sávba. Miért? Aztán látom, hogy valami nem oké a blogspotoddal. Remélem ez minél hamarabb rendbe fog jönni, szóval ezt most nem veszem figyelembe.:)
A fejléc az annyira aranyos, hogy ahogy ránéztem a kis kori képeikre rögtön mosolyognom kellett.
Összességében nem tudom miért nekem kicsit furcsa az kinézet. Nem tudom azt sem megmondani, hogy furcsán jó vagy furcsán rossz.
A felső lapok szövegét írhatnád kicsivel nagyobbal, vagy más betűtípussal és világosabb színnel, hogy láthatóbb legyen.
Arra meg nagyon figyelj, hogy a blogra összesen hat fejezet van feltéve, a "chapters" lapon csak három fejezetet lehet elérni. Frissítsd! Vagy csak tegyél ki modulsávba egy egyszerű archivumot és nem kell bajlódnod.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
Az első fejezetet, mikor megláttam külön külön a fiúk nevét, mondom.: Ne már, most mindenki szemszögéből leír egy helyzetet? Aztán elolvastam és nagyon tetszett, ahogyan bemutattad a jelenlegi életüket.
Aztán megyek a második majd harmad fejezetre és azt látom, hogy azok is így tagolva vannak. Nagyon furcsa mert még soha nem találkoztam eddig ilyen bloggal. Kicsit zavar ez a tagoltság, mert úgy érzem mintha nem is egy blogot olvasnék. De attól függetlenül meg tetszik.
A humorod az jó. Mikor leírtad, hogy Liam hogy élte át a lánya születését nevettem. Mikor Taylor megkérdezte Harry, hogy "Kisminkelhetlek?" ott is nevettem. Nagyon jó, ha az író meg tudja nevettetni az olvasókat.
Szépen fogalmazol és kíváncsi vagyok, hogy mit tudsz még ezekből kihozni mert még egyszer sem olvastam olyan blogot, amiben a fiúk jövőjéről írnak, hogy hogyan képzelik el.
Pontozás.: 5/4.5

Külön.: Miért van kommenthatár????

Fanniii.:
Kinézet.:
Imádom a fejléced...Annyira cukik, hogy az valami hihetetlen :DD Óó az én cunc Liam-em..
Oké befogtam.
A blogarchívumot szerintem tehetnéd oldalra, hiszen sem az olvasónak se pedig neked nem kell a frissítésekkel bajlódnia. De az a madaras háttér...én lecserélném, mert szerintem egyáltalán nem kapcsolódik a bloghoz.
Pontozás.:5/4,

Sztori.:
Engem meglepett, hogy minden srác külön-külön elmondja, hogy s mint megy neki.
Fura.
Csak nem tudom, hogy a jó vagy a rosszabbik értelemben.
Számomra ez így olyan, mint egy napló.
Harry kisminkelve..Jesszus :'D
Szépen fogalmazol, de valahogy számomra mégis olyan-lehet sértődni fogsz-gyerekes.
Az, hogy úgy adod elő, mintha öt 30 éves pasi naplót vezetne...
Bizarr.
Alapjáraton viszont jó a sztori és a humorod is király. Bár szerintem én sosem fogom megszokni ennyi szemszögből a sztorit.
Pontozás.:5/4

Külön.: Kommenthatár.....Figyuzz az írásod és a bemutatkozásod alapján sokkal normálisabbnak képzeltelek, minthogy kommentért írj sztorikat.
Semmi sértődés, légyszíves.

Végleges értékelés.:

Kinézet..: 4
Sztori.: 4,25


1 megjegyzés:

  1. örülök, hogy tetszik a történetem és köszönöm a kritikát! :)
    ui. nem sértődtem meg egyáltalán és már nem komikért írok! :)

    VálaszTörlés