2013. május 24., péntek

#32. Kritika - Change is good...or not?

Cím.: Change is good...or not?
Link.: http://changeisgoodornot.blogspot.hu/
Író.: Bianka Gaál


Fanniii.:
Kinézet.:
Imádom!
Honnan szedted a tetovált csajról a képet? :D Majd az infót add már meg.
Én csupán annyit változtatnék meg, hogy az Elérhetőségeid helyett a rendszeres olvasók modult helyezném felülre, a blogarchívumot is felülre tenném....mondjuk a képek elé, mert annak ott kell legelöl lenni. Az olvasó nem a Google, hogy megkeresse magának a szükséges információt. És valamivel összébb húznám a blog terjedelmét, hogy ne legyen ott a csúszka.
Igaz, hogy nem kell állítani, hogy mindent egyszerre lás...De akkor is ott van.
Pontozás.:5/4,5

Sztori.:
A prológus elképszetően tetszett. Megfogott. A sztorit én viszont untam. A blog kinézete alapján valammivel lázadóbb, keményebb blogra számítottam. Ennek ellenére szépen fogalmazol, és mint ahogy Jenni említette, figyelj oda a szóismétlésekre.
Pontozás.:5/3

Jennii.:
Kinézet.:
A jobb oldali sávot kicsit összébb húznám. És igazából Fanni mindent elmondott már, ami engem is zavar. Bár mondjuk nekem leginkább az zavaró, hogy az archivum annyira lent van.
Egyébként nem nagyon tudok belekötni semmibe. Nekem nagyon tetszik, a fejlécet pedig egyszerűen imádom.
Arra én is kíváncsi lennék, hogy a tetkós csajt honnan szedted. ;)
Pontozás.: 5/4.5

Sztori.:
A prológusnak felesleges egy külön oldal, de ez a legkisebb dolog. Nekem tetszik a prológus. Nagyjából tudom, hogy mi lesz a blogban de konkrétan mégsem. Ez jó.
Figyelj, hogy ne tegyél vesszőket olyan helyre, ahová nem kellenek.
A prológus alapján először azt hittem ez is egy sablon sztori lesz, amiben a barátok egymásba szeretnek, de az egész nem lesz ilyen egyszerű. Igazából erre épül a sztori, de nagyon tetszik benne, hogy próbálnak segíteni másokon és nem arról szól az egész történet, hogy szerelmi válságban szenvednek.
Figyelj az ismétlésekre, mint például "Most már tényleg (...) egymás után két mondatban is előfordul.
Igeidő! Ha múltban kezded el ne térj át jelenre és ez fordítva is legyen így! Ami kérdőmondat annak kérdőjel legyen a végén.
Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás.:)
Pontozás: 5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4.5
Sztori.: 3,5



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, már át is állítottam amit mondtatok, és megpróbálok jobba odafigyelni amit írok! :) ~Bya~ Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.:*áhh és említettétek, honnan szedtem a csajt.:D Igazából google-n a tumblr szó után beírtam, hogy girl, így kaptam sok szép csajt, és mivel nekem ez a lény illik bele a történetbe, ezért választottam őt. Több képe is fönt van, amiket lementettem, jól jöhet még.:D
      Egy megjegyzés: meglepődtem amikor írtátok, hogy lázadóbb stílusúra számítottatok. Annak szántam, de nem akarok már az elején a zűrös életéről írni, de úgy terveztem, a közepe felé, igen csak el fognak durvulni a dolgok, Eve háta táján. Csak még az elején vagyok, ugye.:D De ha esetleg néha nyomon követitek a blogot, megtudhatjátok a folytatást.:)

      Törlés
    2. U.i.2:* még egy javítás, az ott nem lény, hanem lány akar lenni, és nem háta táján, hanem háza táján.:DDD sorry..

      Törlés