2013. május 20., hétfő

#28. Kritika - You hand fits in mine like it's made just for me

Cím.: Your hand fits in mine like it's make just for me
Link.: http://littlethingsstyles.blogspot.hu/
Író.: Merci M.


Fanniii.:
Kinézet.:
Egyszerű. De nekem tetszik. Nem minden esetben kell túlcsicsázni a dolgot.
Az egyetlen belekötés az az, hogy a chat színét változtasd meg, mivel nem lehet rendesen látni néhány hozzászólást benne. Bár én néhány képet kitennék a főbb szereplőkről, hogy azért az újonnan érkezők is be legyenek tájolva.
A fejezetek tagoltságára mindenképpen figyelj oda!
Sokkal drámaibb hangételű lehet, ha bizonyos dolgokat új sorba kezdesz. Ehhez pedig azt javaslom, hogy olvasd el hangosan, és akkor Te is érezni fogod.
Az utolsó kivetnivalóm, hogy a fejezetekben váltakozóak a betűnagyságok.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Az egyik gondom az, hogy a fejezetek elején elmondod mi-mikor hogyan fog történni.
Nem kell.
Az olvasó nem hülye rájön magától is. Igen, gondolom, hogy segíteni akarsz, de mindezt nem szükséges ennyire szájbarágósan. Olyan idiótának éreztem magam, miközben olvastam azokat a sorokat. Ráadásul nem kell előre szólni, ha a fejezet elejére kiírod, hogy "3 hónappal később".
A sztori maga egyedi, még nem találkoztam ilyennek kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle! ;D
Pontozás.:5/4,5

Jennii.: 
Kinézet.:
Ahogy Fanni írta egyszerű. Nagyon letisztult. Én személy szerint szeretem, ha a blog kinézetében van egy kis élet. Akár a fejlécen, akár színekben. Nekem ez már túl egyszerű.
Feleslegesnek találom, hogy van egy Chapters oldal, meg az oldal sávban ott van az archivum is. Ráadásul a chapters-nél nincs is semmi. Vagy az egyiket vagy a másikat használd csak.
Fanni említette a chatet. A színeken tényleg változtass, hogy olvashatóbb legyen.
Ha minden fontosabb "cím" angolul van akkor ügyelj arra, hogy tényleg minden angol legyen, gondolok itt a prológusra is (Prologue).
Pontozás.: 5/4

Sztori.: 
Van prológus ez jó DE! nem kell odaírni, hogy meghoztam a prológust. Az olvasók is látják. Felesleges leírni, hogy ez egy visszatekintés, hisz a tényleges prológus első mondata, hogy : Visszatekintés: 2013. 04.28.
Azt is felesleges leírni, hogy milyen szemszögekből lesz a sztori és, hogy milyen hangvétele lesz. Az olvasó magtól is rá fog jönni miközben majd olvassa.
Viszont magáról a prológusról, had írjak. Majdnem elsírtam magam. A zene annyira passzolt hangulatában. Szinte láttam magam előtt, ahogy Londonban sétálnak, majd az egész baleset lejátszódott előttem. Nagyon szépen megírtad.
A szóismétlésekre vigyázz, mint például.: Nevetve nézett rám rám a visszapillantó tükörből.
Ügyelj a helyes kifejezésekre. Egy férfi nem lehet Mrs. csak Mr.
Azért van a helyesírás ellenőrző, hogy használd. Vagy olvasd át kétszer, akkor te is észre fogod venni az esetleges hibákat.
A sztori alapjában véve tetszik és kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz kihozni belőle. Külön tetszik ez a kis titokzatosság Harry felől.
Pontozás.: 5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 4.2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése