2013. május 6., hétfő

#5. Kritika - Be a dream of happines

Cím: Be a dream of happines
Link:http://beadreamofhappinesblog.blogspot.hu
Író: Bársony Viki

Fannii:
Kinézet:
A szövegsávot mindenképpen húzd egy picit összébb, elképesztően zavaró  hogy neked kell beállítani a megfelelő helyre a csúszkát, hogy mindent egyszerre láthass. De ezen kívül minden klafa: a háttér is, a fejezet tónusa. Igen a fejezetek....Szerintem lehetnének valamivel hosszabbak. Mire éppen beleélné magát az ember...Hoppá! Nincs tovább. Ez így nem jó. Ahogy néztem a megjelenés dátumait..Inkább ülj rajta valamivel tovább, de akkor egy megfelelő hosszúságú fejezetet adsz ki a kezeid közül.
Pontozás.:5/3,5

Sztori:
A sztori maga jó, de eléggé ismert. Gimis románc. Persze ebből még bármit ki tudsz hozni. Nem mondom, hogy rossz de ismert. De egy kutyás takaróval és egy bögre kakaóval tökéletes olvasmány.:) Ennek ellenére beletudsz vinni annyi egyéniséget, hogy tűnik el csak úgy. Egy másik...a Spencer az fiú név nem? oO Ennek nézz utána szerintem.
Pontozás.:5/3

Jennii.:
Kinézet.:
A szöveg sávot húzd össze vagy a bal oldali modult, mert nagyon zavaró, hogy nem lehet látni a jobb oldalon a szereplőket. A helyesírás ellenőrző nem véletlen van blogspoton, használd. A vesszőkre pedig figyelj, hogy jó helyre tedd. Csak egy példa.: Egy barátnőm, Mona felajánlotta, hogyha esetleg szeretnénk akkor átköltözhetünk hozzá Richel az öcsémmel. (...) Átmentünk másik suliba ahol sokkal kedvesebbek velünk.
Na most, Egy barátnőm Mona, (ide a vessző) felajánlotta hogyha esetleg szeretnénk, akkor átköltözhetünk hozzá Richel, az öcsémmel. (...) Átmentünk másik suliba, ahol (ahol, ahová, aki, ami...ilyen a betűs dolgok előtt mindig vessző) sokkal kedvesebbek velünk. Ha hangosan felolvasod akkor könnyebben kijönnek ezek és orvosolhatóak. A háttér szerintem pedig nagyon aranyos. Ja, és azokat a dolgokat amiket zárójelbe írsz, mint pl: Megfogta (újra) a karom. Ezt inkább így írd Megfogta - újra - a karom. sokkal esztétikusabb, minthogy zárójelekkel pakolászod tele a sztorit.
Pontozás.: 5/3 (a hibák miatt, engem nagyon zavarnak)

Sztori.: 
A prológushoz szerintem nem kellett volna oda írni, hogy mikor hozol új fejezetet meg hasonló, mert nem oda való, de ez csak a szerény véleményem. Őszintén szólva engem nem igazán köt le a sztori, mert - lehet azért mert még csak az elején van - de semmi izgalom nem történik benne. Kell, hogy legyen valami izgalom, fordulat minden sztoriban, ami leköti az olvasót és azt érzi olvasni akarja tovább. Egyet kell értenem Fannival abban, hogy dolgozz kicsit többet a fejezeteken és próbáld meg hosszabbra írni, illetve némi fordulatot bele tenni, mert egy idő után megunja az olvasó.
Pontozás.: 5/2

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,2
Sztori.: 2.5

2 megjegyzés:

  1. Köszi, erre most szükségem volt. Mivel elég fiatal vagyok még az íráshoz,lehet ezért nem tudok jó sztorikat írni és igen el kell ismernem nagyon nehezen szoktam hozzáfogni a részekhez. Szóval még egyszer köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. És a Spencer név az lehet fiú és lány, utánanéztem ezért írtam bele. :D

    VálaszTörlés