2013. május 25., szombat

#42. Kritika - Egy szerelmes gimis srác naplója

Cím: Egy szerelmes gimis srác naplója
Link: http://egyszerelmesgimiscsracnaploja.blogspot.hu/
Író: Rebeka Vavró

Jennii:
Kinézet:
Húzd kicsit össze az egész blogot, mert zavaró, hogy állítgatni kell a csúszkát. Valamilyen más hátteret betehetnél, hogy ne legyen ilyen egyhangú a kinézet.
A linkek színét én átállítanám más színűre, mert megfájdul a szemem tőle. Tedd ki a feliratkozók modult is.
A fejlécben nincs semmi extra. Olyan minimál de mégis jó. Viszont a címet legközelebb szerkeszd rá a fejlécre - vagy mond meg annak, aki csinálja neked - mert sokkal esztétikusabb lesz úgy.
Pontozás: 5/3.5

Sztori:
Nekem már ott végem volt mikor megláttam, hogy a főszereplő képében Tyler Poseyt illetve még pár ember a TW-ból. Aztán ott van Eric Saade és nem sorolom tovább.
Viszont, ha az egyik szereplőnek kiírod a teljes nevét, akkor a többinek is.
Huh viszont maga a sztori. Nem tudok szóhoz jutni és ne haragudj de nem jó értelemben.
Kezdem ott, hogy nekem az egész fura, hogy egy fiú naplót ír. Mindig nehéz egy fiú szemszögéből írni egy történetet, fiú fejjel gondolkozni. De, ha ilyenbe vágsz bele akkor ügyelj arra, hogy tényleg fiús legyen. Ez az egyik dolog.
A másik viszont a helyesírási hibák. Mindenkinél előfordul egy két hiba, de itt mikor megláttam azt, hogy munkálya végem volt. Könyörgöm, azért van a helyesírás ellenőrző, hogy az ilyen orbitális hibákat elkerüljük.
Az tetszik benne, hogy a szereplők magyarok. Ritkán olvasni ilyen blogot.
Viszont maga az az egész történet. Teljesen sablon. Egy lány, akivel nem foglalkoznak majd jön a hősszerelmes, aki nagy nehézségek árán megváltoztatja a lány és megszerzi.
A másik dolog, ami nem tetszik. Ugye napló formában írod ehhez képest mégis párbeszédeket írsz bele, ami egy normál naplóban nem oké.
Pontozás: 5/3

Fannii.:
Kinézet.:
A blogot húzd valamivel összébb, hogy ne az olvasónak kelljen állítgatni a csúszkát. A fejlécnél csak annyi gondom van, hogy nem tudom mit keres ott az a telefonfülke...A címet-mármint a blog címet-pedig rászerkeszteném, mert elég ronda így, hogy csak a fejlécre rá van "dobva". A szereplőkről a képekkel nincsen semmi gond, bár én a főbb szereplőket az oldalsávba is kihelyezném. Én alapjáraton nem szeretem a magyar nevekkel íródott blogokat. Nem tudom miért, de fenntartásaim vannak tőle. Két dolog ezzel kapcsolatban. Ha már a főszereplő srác nevét teljesen kiírod, akkor a többiekét is. A másik pedig, hogy egyiknek magyar míg a másiknak már külföldi neve van...Vagy csak én nem találkoztam még Joe nevű fazonnal? Aki persze anyakönyvezve van?
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Én kifejezetten imádom, ha egy sztori a srác szemszögéből van leírva. Az mindig sokkal bulisabb, bár nehezebb is valamivel. Elég nehéz és komplikált fiú fejjel gondolkodni. Mivel a blog címében benne van, hogy napló csak semmi nem őrzi a napló formát. A naplók nem párbeszédekből állnak. Na a napló az tényleg full leírás. Érzelmek, gondolatok, meglátások, észrevételek. Vagy ha történéseket akarsz leírni és mondjuk végén a naplóba összegezni, akkor viszont írd dőlt betűvel a napló részleteket.
Azon belül viszont sablonos. Hősszerelmes, jön egy csaj, majd szeretlek-imádlak.
Mindez nem lenne annyira-csúnya szó-unalmas, ha mindezt nem tarkítanád helyesírási hibákkal pölö: röktön.
Van helyesírás ellenőrző, használd ha szükséges.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.:S 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése