2013. május 17., péntek

#21. Kritika - I will never let you go!

Cím: I will never let you go!
Link: http://iwillneverletyoug.blogspot.hu/
Író: Nagy Eszter

Jennii.:
Kinézet.:
A fejléc mérete aránytalan. Figyelj a mértekre, hogy baltól jobb oldalig tartson. A fejléc viszont összességében tetszik. Viszont nekem a blog kicsit olyan zsúfoltnak tűnik. A szöveg sávot és a jobb oldali modulsávot egy nagyon picit húzd össze. Az oldal megjelenítés tedd legfelülre; elég, ha utána jönnek a szereplőkről a képek. A színek jók, nem tudom miért de nekem olyan nyugodtságot sugároz - igen, hülyén hangzik.
Pontozás.: 5/4

Sztori.: 
Akkor kezdem ott, hogy egy prológus az prológus, nem "Hi Everybody, kezdek egy blogot (...) Itt a prológus." Az ilyeneket teljesen felesleges leírni. Az olvasó, olvasó nem hülye és nem vak. Ő is látja, hogy elkezdted a blogot, Ő is tudja, hogy az egy prológus. Nem kell szájba rágósan leírni. Nem szeretem az ilyet, mert komplett idiótának érzem magam tőle. És smilek, igaz csak az előszóban de smilek...grr.
Ha jelenben kezded el írni a sztorit, három sor után ne térj át múltra. Ez a legfontosabb egy sztori során, hogy ne váltakoztasd az igeidőket. Helyesírás, nincs olyan szó, hogy "ball". Azért van a helyesírás ellenőrző, hogy hasznát vedd. Nagyon allergiás vagyok ezekre.
Jó, ha az író tagol de nem ennyire. Minden második mondat után üres sor van. Felesleges.
A fogalmazásod; néhány mondatodat nem is értem. Mielőtt megosztod a fejezetet olvasd át inkább háromszor, ne adj ki a kezed közül hanyag munkát. Nem azt mondom mert egy két hiba előfordul - nálunk is - de a tiéd hemzseg tőlük. Ne sértődj meg de a poénok laposak benne, mint az a Micimackós is. Semmi szleng. Mi ez a cukker? Egy blogban akármilyen fiatalok a szereplők ne írjunk ilyeneket. Nekem kicsit sok Emily és Harry - csúnya szó - nyáladzása. A sztori maga tipikus sablon, a barátságból lett szerelem sztori. De ki tudja lehet valami olyat fogsz kihozni belőle, mint még senki más.
Pontozás.: 5/3

Fannii.:
Kinézet.:
A fejlécet mindenképpen variáld, nagyíts ki vagy valami, hogy bal oldaltól teljesen a jobb oldalig tartson. A szövegsávot húzd összébb, hogy ne az olvasónak kell állítani a csúszkát. Személy szerint engem az zavar, hogy az oldalsávok, akkorák vagy majdnem akkorák, mint maga a fejezetnek szánt rész. Bár szerintem egyértelmű, hogy a fejezetek a legfontosabbak, így én annak hagynék nagyobb teret. Az viszont szerintem teljesen fölösleges, hogy kiírod mikor jön új rész. Majd jön. Ha esetleg mégis csúszol, akkor neked rosszabb, neked lesz bűntudatod tőle.
Bár ezt már tényleg Te döntöd el.
A "lélekszámláló" és a rendszeres olvasók modult én felülre helyezném, az valamivel fontosabb, mint a szereplők, főleg úgy, ha már oldalt csináltál a szereplőknek.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Jenniivel kell egyetértenem. Ez a "Hi Everybody (...)". Fölösleges.
Egy prológus vagy prológus vagy semmi. Nem kell leírni, hogy nyitsz egy új blogot, hisz látják. A fejezetekről csak annyit, hogy nekem az tetszik, hogy mindig szúrsz be a fejezetek elejére vagy esetleg közben egy-egy képet. A tagoltság az már sok.
Nagyon sok.
Tudom én szajkózom állandóan, de Te ezzel már tényleg túlzásba esel. Nem szabad, hogy ennyi szünet legyen, mert totál megtörik a blog és ezáltal nem lesz egységes.
A további dolgokat, amik nekem eléggé szemet szúrtak nem írom le.
Jenni már megtette.
Ennek ellenére sok sikert komolyan, és én is együtt remélem Jennivel, hogy olyat is megmutatsz ebben az alapjában sablonnak vett sztoriban, amit más nem.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése