2013. május 8., szerda

#15. Kritika - Me and my mad world

Cím.: Me and my mad world
Link.: http://memoriesof1d.blogspot.hu/
Író.: Chachi

Jennii.:
Kinézet.: 
Egyszerű, de még is jó. Nekem tetszik. A fejléc számomra furcsa, ne kérdezd miért. De a furcsa, a furcsán jó, nem furcsán rossz szóval.. :) Tetszenek a modulsávban a random gif-ek. Így olyan mintha élne a blog, nekem nagyon bejön. Nekem hiányzik az oldalmegjelenítés számláló. Egy író legyen büszke azokra a számokra és igenis "villogjon" vele. Itt is elmondom ugyan azt mint egy másik írónak. A fejezeteket ne oldalként tedd fel, mert zavaró állandóan össze-vissza kattintgatni; modulként sokkal egyszerűbb. Tény ez esztétikusabb de nem túl hatékony.
Pontozás.: 5/5

Sztori.:
A prológus az egyszerűen tökéletes. Emberek, egy prológusnak ilyennek kell lennie. Annyira tetszik, ahogy írsz egy kicsit a mai társadalomról, majd személyes érzésekről. Olyanokról, amik gondok a mai tinédzserek életében. Korodhoz képest irtó éretten írtál ezekről a dolgokról; nagyon szép. Van humorod ami nagyon tetszik. Én például a "macskakonzerves nénin" nagyon nevettem. Szeretem, ha az író meg tud nevettetni.
Alapból imádom a táncos blogokat szóval ez már az elején megfogott. Látszik, hogy Cat karaktere jól ki van alakítva. Semmi kivetni valót nem találok benne, egyszerűen imádom.
Pontozás.: 5/5

Fannii.:
Kinézet.:
A fejléc egyszerűen tökéletes. Bár a közepe üres. Attól függetlenül, hogy 18-as betűmérettel belepakolod a blog címét még látszódni fog, hogy üres a placc. Néhány táncos képet beleillesztesz, és szerintem okés.
A fejezeteket mindenképpen tagolnod kellene. már más blognál is említettem, hogy egy idő után összefolynak a betűk és az olvasó elveszti a fonalat. Ráadásul volt ez a rész.: "Ezért menekülök az egyetlen dologhoz amihez értek. A tánc." Ha jobban tagolnád, akkor sokkal drámaibb lenne a hatás, ha a fontosabb dolgokat új sorba írnád. Ráadásul a ragokat el ne felejtsd mert ha elolvasod a mondatot akkor érzed Te magad is. Mihez értek? A tánc.
Szerintem ezzel érzékeltetve van a helyzet. Ami a blogarchívumot érinti, egyet értek Jennivel. Oké, hogy vagányabb és szebb, de állandóan kikeresni, hogy hol tartok, akkor kattintsak ide-oda. Szerintem az oldalsó sávban csinálhatnál egy archívumot. A jobboldali sávot, meg húzd valamivel összébb. Legalábbis számomra zavaró, hogy a fejezetek és a sáv közel egyforma. A fejezeteken van a hangsúly. És én-innen is- hiányolom a "lélekszámlálót".
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Jenni mindent elmondott. Komolyan.
A sztori úgy tökéletes, ahogy van. Igazán ritkán olvasok táncos blogot, mivel egyáltalán nem tudok táncolni, és nem is igazán szeretek. De ha ilyen blogokat olvasok, úgy érzem-csak ha egy kicsit is-hogy én is tudok táncolni.
És a rész az ellenőrrel...hallod, én ki fogom próbálni!;D
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,5
Sztori.: 5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése