2013. május 9., csütörtök

#19. Kritika - One camp...or not?

Cím.: One camp...or not?
Link.: http://avaltozasjo.blogspot.hu/
Író.: Domii.

Jennii.:
Kinézet.:
Semmibe nem tudok belekötni. A fejlécbe egyenesen beleszerettem. Nagyon tetszenek azok a hangulatos képek rajta, amik tényleg a tábor hangulatot idézik. Annyi, hogy talán a nézettséges kicsit tehetnéd feljebb.
Nagyon szép, minden rendben van rajta. A modulsáv arányos a szövegrészhez képest. A színek is harmóniában vannak egymással. Ritka az ilyen szépen elrendezett blog.
Pontozás.: 5/5

Sztori.:
Fanni említette a Rock Tábort, igen kicsit nekem is azt juttatja eszembe.
Nekem az nem tetszik, hogy tő mondatokban írsz, mint például.: Vártam pár percet. Összeszedtem az alvóruhámat. Aztán kidugtam a fejem a szobából. - nem tudom ki, hogy van vele de engem nagyon zavar. Vonj össze mondatokat példáil.: Vártam pár percet majd összeszedtem az alvóruhámat. Kidugtam a fejem a szobából, majd kimentem és célba vettem a fürdőt. Remélem érted mire gondolok.
Az anyjáék nekem inkább tűnnek diktátornak, mint szülőknek azzal, hogy csak úgy elküldik otthonról a lányukat 3 hétre, anélkül, hogy az menni akarna. Remélem nem veszed sértésnek de elolvastam az első fejezetet és nem volt túl sok kedvem tovább olvasni. Nem tudom miért lehet, az én hibám de nem köt le.
Az első beszélgetés az jó, mert nem sablonos. A fogalmazásoddal - a tőmondatokon kívül - semmi gond. Szépen írsz.
Pontozás.: 5/4

Fannii.:
Kinézet.:
A fejléc szerintem is tökéletes. Én csupán-ahogy Jenni említette-a "lélekszámlálót" és a rendszeres olvasók modult helyezném el feljebb.
Pontozás.:5/5

Sztori.:
A sztori maga jó, bár nekem veszélyesen hasonlít a Rock Táborra. De ennek ellenére király, és ahogy már beszéltük én állandó olvasód vagyok! :D
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 5
Sztori.: 4.5


1 megjegyzés:

  1. köszönöm a kritikát! :) igazából mikor eszembe jutott a sztori, egyáltalán nem gondoltam a Rock Táborra - sőt! Nem is szeretem azt a filmet. Próbáltam nem a zenére összpontosítani (mert eddig amiket olvastam blogokat, mind keveredtek a zenével/énekléssel). A tőmondatokkal kapcsolatban egyet értek, próbálok majd javítani, viszont nálam ez már úgymond "berögzült". Én persze mindent építőnek veszek, szóval igyekszem átszokni a tagolt, hosszú mondatokra. Köszönöm még egyszer, lehet a közeljövőben még jelentkezem! :) xx

    VálaszTörlés