2013. május 31., péntek

#48. Kritika - Totus tuus

Cím: Totus tuus.
Link: http://sexanddrugandrocknroll.blogspot.hu/
Író: Ivy

Jennii.:
Kinézet.:
Amikor először megláttam a fejlécet felvisítottam, hogy "Úristen, Macklemore." aztán rájöttem, hogy mégsem Ő. Doesn't matter. :)
Kezdem a tetejéről. Nekem a fejléc tetszik. Óh, és az a betűtípus rajta, imádom.
Az oldalsáv. A lélekszámlálót hiányolom. Viszont van "online olvasók" modul, ami felé oda van írva, hogy köszönöm. Szerintem oda a lélekszámlálót akartad tenni. Ha nem így van, bocsánat.
Nincs archívum. Vagy külön lapokra pakold a fejezeteket vagy pedig külön rakd ki archívumba, mert elég bosszantó, hogy nem lehet rögtön ugrani az első fejezetre, hanem lapozgatni kell.
Ami még kicsit zavar, hogy össze vissza kell kattintgatni azért, hogy elolvassak egy fejezetet. Lehet mást nem zavar, engem kicsit igen.
Pontozás: 5/4

Sztori:
Amikor nézegettem a szereplőket az elején annyira megörültem, hogy végre nem egy One Direction fanficcel van dolgom. Erre meglátom Niallt és Harryt. Igaz nem a saját szerepükben vannak és a nevük is teljesen más, de egy pillanatra feljajdultam. Nagyon tetszik, hogy mindenkiről írtál jó pár sort így tisztában lehetünk azzal, hogy ki kicsoda. (Megsúgom, Mikeba beleszerettem.)
Húha a prológus. Fura volt mert nem olvastam még ilyen prológust. Engem teljesen megfogott. Tetszik.
Fogalmazásod oké és én nagyon hibákat sem vélek felfedezni benne.
Pontozás: 5/5

Fannii.:
Kinézet.:
Hát mire elkezdtem írni a kritikát, a blogot külsőleg megváltozott. Így az én kritikám az újról szól. Nekem az előző kinézet jobban bejött, ez nem igazán passzol, a punk rock'n'roll stílushoz. Hiányolom a lélekszámlálót, ha a "köszönöm" felirat alatt, az az akar lenni, akkor csak úgy mondom, hogy az az online olvasókat mutatja. Archívumot pedig mindenképpen tegyél ki, mert oké, hogy most még nincsen sok fejezet, de egy idő után fárasztó és unalmas lesz állandóan keresgetni a fejezeteket. Az meg, hogy ott vannak a fejezetek, de mégis kell meg kattintani 80-szor engem kifejezetten zavar.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Nekem is tetszik, hogy mindenkiről írtál néhány sort, hogy kit honnan is szalajtottak. Amin én a fejezetek olvasása közben fennakadok, hogy mindig írsz besorolást. Ja..és az "Első akkord"...csak én hittem azt, hogy az az első fejezetet helyettesíti?
Igen? Oké.
A prológusod nagyon bejött, de hogy egy év meg négy év. Egy pöppett bezavarodtam, mert nem tudtam, hogy most ezeket mihez kell viszonyítani. Én csak annyit mondanék, hogy a tagolása figyelj, nekem ez már sok. Én személy szerint, mikor új sor van előtte pedig egy enter, mindig felkészülök valami másra, arra, hogy itt egy váltás van. De nem ez történik, ez csak széthúzza a blogot, én a helyedben ezt hanyagolnám. Nagyon jól fogalmazol, nekem tetszik.
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,75
Sztori.: 4,5

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát és a rászánt időt. ^^
    Amennyiben megengeditek, szeretném egy pöppet játszani az ördög ügyvédjét; avagy menteni magam az említett hibák alól:
    Szóval, mindketten írtátok, hogy nincs "Lélekszámláló"; és hogy ez milyen szörnyű... nem gondoljátok, hogy ez egy egészen kicsikét sablonos? Úgy értem minden blogon van és gyakorlatilag semmi haszna nincsen. Sok blogger magának nyitogatja folyton folyvást újra a blogját, hogy ezzel növelje a "lélekszámot" - ami ugye eredetileg kattintás számláló, és csak a tucatságát erősíti az is, hogy mindenki "lélekszámlálónak hívja. Feleslegesnek tartom, az online olvasó megmutatja, hogy jelenleg hányan olvasgatnak a blogomon; és köszönöm szépen nekem ez bőven elég. :)

    Archivumom sincs és az sem lesz. Tapasztalatból tudom, hogy azon még nehezebb eligazodni mint egy szépen megszerkesztett blogon :3 Persze nyilván, olyan esetekben ahol a szöveg ömlesztve található - vagyis egész hosszában olvasható - nyilván hasznos. Nekem az oldaltörés lévén nincs ilyen problémám. ^^

    Igen,ömm azt hiszem csak ennyire akartam kitérni. Ja, és még valami... Mike meleg. :")

    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikát :D

    VálaszTörlés