2013. május 19., vasárnap

#25. Kritika - Passion

Cím.: Passion.
Link.: http://passion-niall.blogspot.hu/
Író.: Flo. Ł Fryst

Jennii.:
Kinézet.: 
Szép a háttér de, nekem elvonja a figyelmemet a blogról. Amiatt, hogy a szövegrész és a chat ablak átlátszó teljesen összefolyik az egész blog. Semmi tagoltság nincs benne. Szerintem a szövegrészt mindenképp állítsd át, hogy ne legyen átlátszó.
A szövegben pedig figyelj, hogy ne legyenek kis hibák, mint az első fejezetben az "elszívott" szónál. Ne legyen kiemelés, az is legyen ugyanolyan, mint az egész szöveg.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
Végre prológus, végre. Nekem tetszik mert olyan sejtelmes az egész. Az ember nagyjából sejti, hogy mire számíthat de konkrétan mégsem tudja, mi lesz benne.
A sztori. Hát még sok mindent nem tudok róla mondani mivel még szinte semmi nem történt. Vigyázz a fogalmazásra. Rögtön az első mondatban hiba van.: Egy átlagos londoni (nem London) napra ébredtünk.
Azért kíváncsi vagyok mit fogsz kihozni az egészből.
Pontozás.: 5/4.5

Fanniii.:
Kinézet.:
Én a háttéren gyorsan változtatnék. Ahogy olvastam a prológust, véleményem szerint egyáltalán nem illenek össze. A blog hangvételét, stílusát nézve, inkább egy fekete, valamivel sötétebb hátteret választanék. Jenni említette a chat és a fejezetek átlátszóságát. Tényleg változtass rajta, mert zavaró és figyelem elterelő.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Prológus!!!
Hallelujaaaah, hallelujaaaaaaaah.
Ha valaki olvassa ezt most, és olyan aki NEM írt prológust. Tessék, így kell ezt csinálni.
Nem jobb húzni és kíváncsivá tenni az olvasókat, mint odadobni eléjük a fejezetet; "Nesze, ott van módon!"?
Az igazság az, hogy én már olvastam ehhez nagyon hasonló blogot, csak sajnos leakadt a második fejezetnél.
Lényegtelen, én nagyon imádom az ehhez hasonló blogokat. Nem mondom, hogy az én világom, mert nem az, csak jó néha egy vagányabb csaj "testébe bújni" Én már csak abban reménykedem, hogy nem csinálsz belőle egyből doromboló cicát, mihelyst meglátja a One Direction-t! :)
Több kritikát nem tudok  mondani, hiszem még alig van mit mondani róla. Azért nem kapsz maximum pontot, mivel Jenni megemlített néhány "hibát", amiket persze én is észrevettem. Jah, és azt nem vágom, hogy néhány szót miért emel ki? oO Ennek néz utána, mert ront az összképen.
Pontozás.:5/4,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 4,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése