2013. május 9., csütörtök

17# Kritika - The dreamer

Cím.: The Dreamer - Az Álmodó
Link.: http://thedreamerlis.blogspot.hu/
Író.: Dreamer

Jennii.:
Kinézet.:
A háttér szép és kellemes, de szerintem változtasd egy árnyalattal legalább sötétebbre, mert nagyon nem néz ki szépen, hogy a bal oldalon a modulban a prológus ki van emelve fehérrel. Nem szép. Pluszban egyáltalán nem illik ez a vidám dolog a blog témájához, ahogy így olvastam a démonokat.  A linkek színét is megváltoztathatnád, mert összefolyik a háttérrel. Igaz, hogy harmonizálnak de alig látok valamit és megfájdul a szemem a sok mentától. Azért ötös, hogy a képek egyenlő nagyságúak. Viszont ami nekem nem tetszik a szereplőknél, hogy Harry ugye külön ki van emelve, ezt meg is értem. De akkor keress olyan képet a fiúkról, amin Ő nincs rajta vagy a többi fiút is emeld ki külön-külön. A rendszeres olvasók modult frissítsd, mert valami gond lehetett mikor kiraktad így nem jeleníti meg - vagy csak nekem?
Pontozás.: 5/3.5

Sztori.: 
Ami nekem rögtön szemet szúrt, hogy a prológus modulként van fent. Miért? Ha új olvasó téved a blogra úgyis legelőre görget vagy megkeresi az archívumban a prológust. Aki meg rendszeresen olvassa már úgy sem a prológust fogja olvasgatni.
Az első fejezet nekem nagyon tetszik. Szépen fogalmazol. Vigyázz a szóismétlésekre! Az álmokat írhatnád dőlt betűvel így jelezve, hogy az valami más. Figyelj a helyesírásra és, hogy a kifejezéseket jól használd. Nincs olyan, hogy víz hang, csak visszhang.
Nem győzőm mondani megint, hogy - még a fejezet elején lévő előszóban se - ne használj szlengeket, mint például.: WTF? Komolytalanná teszi. Most gondolj bele van egy trilógia és a második része így kezdődik, hogy : OMG! Egy hét alatt egy millió példány kelt el az első kötetemből. WTF?! Mit reagálnál? Kinevetnéd az írót és azt mondanád.: Úristen!
Ezekre gondolj!
Ne írj külön bejegyzést a bocsánat kéréseknek meg ilyeneknek. A következő fejezet elején említsd meg, hogy sajnálod, hogy nem tudtál időben fejezetet hozni. Felesleges egy egész bejegyzés. Ne ossz meg ilyen képeket a blogban, mint például az utolsó bejegyzésben tetted, mert egyáltalán nem tartozik oda.
Nekem sok bajom nincs vele csak kicsit gyorsan haladnak, ami annyira nem jön be.
Pontozás.: 5/3

Fanni.:
Kinézet.:
A háttér szép, megnyugtató. Azonban szöges ellentétben áll a démonokkal, meg a szellemekkel. Szerintem keress egy megfelelő háttért, mert először azt hittem, hogy egy ultra-szuper-mega szerelmes bloggal találom szembe magam. A blog szélességén változtass, mert engem zavar, hogy nem egységes a kép, nem látsz át egyszerre mindent. A prológus mindenképpen vedd le oldalról, mert az ugyanolyan fontos rész, mint mondjuk a fejezetek  Az meg még inkább rontja, hogy fehérrel ki van emelve. Jenni a többi kivetnivalót már megemlítette, úgyhogy nem írnám le még egyszer.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Még nem olvastam démonos sztorit, vagyis blogban még nem. Bár én nem fedeztem fel ezenkívül különösebb "démonos" vonulatot magában a történetben. Nekem az egyáltalán nem tetszik, hogy szlengeket használsz, ráadásul, hogy mindezt bepakolod a fejezet elejére. Okés, hogy a fejezetek eleje ki nem mondottan az íróké. Én is örülök neki, hogy már van 8 feliratkozót. De szerintem ezt normálisabban, WTF meg OMG kifejezések nélkül is el tudod mondani, meg tudod köszönni.. A bocsánatkéréseknek egyáltalán nem kell külön fejezetet nyitni. Elég lenne ha a következő tényleges fejezetben megemlíted, hogy sajnálod a késést. Az utolsó bejegyzésed teljesen felesleges. Nem tudom a többi olvasód, hogyan gondolja de ez egy blog. Ha képeket akarsz posztolni, meg alatta érdekes vélemény nyilvánítást, mint mondjuk: ASDASDASDASDFAFDGSF*-*
Akkor menj a We Heart It-ra, vagy a Twitter-re.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3,25

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm,kijavítottam a hibákat...és igen az olvasók modullal nem tudom,mi a gáz de már vagy 10x újrafrissítettem....és nem jó.
    És igen,így visszaolvasva tényleg nem jók a szlengek.....tényleg hálás vagyok hogy "felnyitottátok a szememet" ha mondhatom így :)

    VálaszTörlés