2013. május 20., hétfő

#30. Kritika - Before you born

Cím.: Before you born
Link.: http://beforeyouborned.blogspot.hu/
Író.: Zsuu Lorant

Jennii.:
Kinézet.:
A háttér és a fejléc tökéletes. Nekem nagyon tetszik. A színek is nagyon passzolnak.
Amit viszont én nem értek. Van egy külön oldal a fejezeteknek, ahol prológustól epilógusig fel vannak tüntetve a fejezetek, de nem tudok rájuk menni. Tehát semmi archivum nincs a blogon. Ezen szerintem változtass.
Én a lélekszámlálót is nagyon hiányolom.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
A prológus az valami fantasztikus.
Viszont vannak értelmetlen mondatok és kifejezések. Olyan nincs, hogy köhögés szag. A köhögésnek nincsen szaga. Aztán a második fejezetben ott van az a mondat, hogy : (....) Lisa megmondta az elején, hogy ott fog Harry valamikor. Gondolom azt lehagytad, hogy hagyni. Az ilyenekre nagyon figyelj. Ezért ajánlatos megosztás előtt egyszer-kétszer átolvasni a fejezetet.
Az apróbb hibákat leszámítva szépen fogalmazol és választékosan.
Pontozás.: 5/4

Fanniiii.:
Kinézet.:
A fejléc szerintem is eszméletlen. Jenni már említette a külön oldalt a fejezeteknek. Én sem értem, most ennyi fejezetet tervezel és ezt most hírül adod? Nincs lélekszámláló és az előbb említettek miatt archívum sem. Ezzel kezdj valamit.
Pontozás.: 5/4,5

Sztori.:
A prológus nekem is tetszik.
Mikor olvastam ezt a köhögés szagot..röhögtem..majd rájöttem, hogy nem poénból írtad.
Az ilyenekre nagyon figyelj oda, mert az olvasót egy perc alatt kizökkenti és nem tudja rendesen beleélni magát a blogba.
Azon kívül nekem tetszik, jó, hogy most nem a szokásos oldalról közelíted meg a dolgokat. Nekem csupán egy kérésem lenne. Ha már a fejezeteket magyarul írod, akkor a tweeteket is szerintem az a minimum, hogy lefordítod, mert néhány embernek-köztük nekem- fingom nem volt a dologról.
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,25
Sztori.: 4





3 megjegyzés:

  1. köszönöm a kritikát és a fejezeteknél pedig már hetek óta telóról vagyok és elég nehézkes így írni, de a blogarchívumot befogom vezetni. :)

    VálaszTörlés
  2. ui. Jenni fejléc helyett fejezetet írtál :D

    VálaszTörlés