2013. május 27., hétfő

#47. Kritika - Couse two can keep a secret if one of them is dead

Cím: Couse two can keep a secret if one of them is dead.
Link: http://yvonneprettydiary.blogspot.hu/
Író: Yvonne

Jennii:
Kinézet:
Mesés. Annyira aranyos és csajos. Nekem nagyon tetszik.
Nekem hiányzik egy archivum, tök mindegy milyen formában. Mert például, ha valaki újonnan - mint például én - érkezik a blogodra, végig kell lapozgatnia az egészet az elejéig.
Nem egy mindennapi blog, mert nem egy történetet olvasunk rajta de a lélekszámlálót szerintem egy kicsivel rakhatnád feljebb illetve én a rendszeres olvasók modult is kitenném hiszen így sokkal könnyebben nyomon tudnak követni. :)
Még egy kérdés, hogy tudtad így megcsinálni a designt? :| Hogy a szövegrész is ilyen? Komolyan érdekel, mert ilyen kinézetű blogot még nem láttam.
Pontozás: 5/4.5

Sztori:
Nehéz úgy sztorit értékelni, hogy nincs sztori. Vagyis van csak nem a megszokott értelemben.
Huh nem tudom hogyan is kezdjek neki, mert eddig nem olvastam személyes blogot (értsd: ami az íróról szól).
A fogalmazásod jó, bár nekem egy két mondat olyan hosszú, hogy mire a végére érek elfelejtem az elejét.
Akármennyire poénosnak vagy sajátodnak akarod megírni ezt a blogot és az ilyen "szülcsinapcsi ajcsis" dolgoktól a falnak tudok menni. Személyes hiba.
Van humorod, ami jó.
Jesszus nagyon nehéz bármit is értékelni - kritizálni vagy dicsérni - hiszen ez a te életed nem egy kitalált "mese".
Tetszik, hogy beleszúrsz gifeket. Itt nem mondom azt, hogy sok mivel nem egy történetről beszélünk.
Viszont találtam benne egy-két fogalmazás hibát és a neveket nagy kezdőbetűvel írd.
Pontozás: 5/4.5


Fanniii.:
Kinézet.:
Blogarchívumot azonnal!!! Mire végig "lapoztam" az egészet, már golyózott a szemem. Nekem nagyon bejön a fejléc meg a háttér is, főleg, hogy a  The Pretty Reckless-től a Make me wanna die-t (♥).
Pontozás.:5/4,5

Sztori.:
Nagyon nehéz úgy értékelni, hogy nincsen mit értékelni. Hiszen most, hogy kezdjek el véleményt alkotni a naplódról, a napodról sőt magáról az életedről. Nekem is bejön, hogy szúrsz be gifeket. Egy blognál azt mondanám sok, de ide -egy naplóhoz- pont jó.
A szülcsi napcsi genyók..Sok(k). Ez ha napló, ha nem, de kiborító.
Én javaslom, hogy szokj le ezekről. A "pontszám" azért ilyen kevés, mert nem a kritériumoknak "megfelelően" küldtél be blogot. Másrészt mivel ez a te életed, nem hiszem, hogy az életedet a világhálón kell megosztani.
Pontozás.:5/4


Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,5
Sztori.: 4,25

1 megjegyzés:

  1. Köszi,majd akkor törekszek ezekre :) Amúgy amit kérdeztél: vannak különféle oldaldizájnos oldalak,ott általában el szokták magyarázni,meg megadni a html kódot,de elég macerás :S

    VálaszTörlés