2013. május 24., péntek

#36. Kritika - Alone

Cím: Alone
Link: http://ltp-alone.blogspot.hu/
Író: L.T.P.

Jennii.:
Kinézet.:
A fejléc nekem csak azért nem tetszik, mert Zayn be van pakolva a közepére és szinte senki másról nincs kép. Jó a többi fiúról van kép, de halványak és alig észrevehetőek. Attól, hogy az egész blognak Zayn a főszereplője, másokra is kell hangsúlyt fektetni.
Aztán én még az életemben nem láttam ennyi modult egy oldalra pakolva.:) Igazából nem baj, csak mikor végig néztem őket azt hittem, soha nem lesz vége. Szerintem a feliratkozókat, lélekszámlálót, az archivumot és a cseréket pakold át bal oldal sávba a többi pedig maradhat jobb oldalon. Ha nem szeretnéd ezt, akkor az archivumot mindenképpen tedd feljebb! Illetve a lélekszámlálót is tehetnéd feljebb.
De egyébként rendben van.
Pontozás: 5/4

Sztori.:
Mikor az első fejezetnél olvastam az előszót és azt írtad, hogy azért nem írtál prológust mert feleslegesnek találod körülbelül az volt a reakcióm, hogy MI?? A prológus egyáltalán nem felesleges, sőt! Nagyon is fontos szerepe van.
Mikor néztem a szereplőket azt hittem félre olvastam, hogy mindenkinek Malik volt a vezetékneve. Soha nem olvastam még olyan blogot, amiben a fiúk testvérek voltak és ahol még fiatalabb korukban írnak róluk, így nagy kedvvel indultam neki. Nem bántam meg. Jól fogalmazol és tetszik. Viszont vannak benne helyesírási hibák, amikre feltétlenül figyelj! A szóismétlésekre is fokozott figyelem! :)
Annyira szívszorító olvasni, ahogyan Zaynt bántják. Nagyon jól leírsz mindent. Nekem eszméletlenül tetszik.
Pontozás: 5/4


Fannii.:
Kinézet.:
A fejlécről csak annyit, hogy mivel a többi 1D tag is ugyanolyan szereplő, Ők is megérdemelnek egy képet, mondjuk amin rendesen látszanak! A "lélekszámlálót" és a rendszeres olvasók modul az sokkal fontosabb, mint a videó blogja. Javaslom, hogy legyen bal és jobb oldalsáv is, így nem mindent egy oldalra kell pakolnod. De az archívumot mindenképpen tedd felülre!
Pontozás.:5/4

Sztori.:
"Prológust nem írtam, mert feleslegesnek éreztem."
A pofám leszakad!
A prológus a blog LEGFONTOSABB része. Már millió hasonlatot ellőttem a prológus fontosságáról. De ha nem hiszitek nyissatok ki egy könyvet. Melyikben látjátok azt, hogy semmi Bevezető, Prológus vagy Előszó.? Hol van olyan, hogy csak úgy belecsapnak valamibe?
Ugye hogy ugye?
Maga a sztori.
Elképesztő.
Annyira sajnálom Zaynt. Jesszusom még könnyeztem is, esküszöm.
Még hatásosabb lenne, ha bizonyos helyekre linkelnél be zenéket.
Tuti mindenki az orrát törölgetné közben. ;)
Van néhány helyesírási hiba és elírás, de biztos felülkerekedsz ezeken, ha átolvasod még néhányszor a fejezetet.
Csak így tovább, egy ilyen blognak fent kell maradnia! Viszont a prológus miatt;
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 4


4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, azonban nevetségesnek tartom, hogy a prológus miatt ennyire "kiakadtatok". Nem nagyon szerettem volna lelőni a blog "poénját", ugyanis szerintem a legfontosabb az, hogy az olvasó beleélje magát a történetbe, és ne gondolja azt, hogy" Tipikus sztori, tudom mi lesz a vége." Prológus ide nem kell. Úgy gondolom az első fejezetben minden eléggé részletesen le van írva. Eddig senki sem panaszkodott a prológus miatt. Az első fejezet amolyan prológus féle, ha nem tűnt volna fel. De ha szíved úgy kívánja, akkor tekintsd az "ismertetőt" prológusnak. Írtátok még, hogy zsúfolt a modulsáv, és ketté kéne osztanom. Ha kettéosztanám borulna az egész blog design-je. Sajnálom, hogy ezt mondom, de szerintem nektek is hasznos lenne ha csak egy modulsáv lenne, mert nálatok igen üres, és egy is sok lenne.
    Mondjátok csak, Ti nyitottatok már meg egy FantasyGirl, illetve Bri féle blogot? Náluk két modulsáv van?! Nem. Miért nem? Mert szép a bloguk, és rendezett. Szerintem semmi baj a blogom modulsávjával. Bár, ahogy érzitek.Fejlécet nem én csináltam, így nem az én munkámat minősítitek, hanem Dorothy-ét. Kíváncsi lennék, Te milyen fejlécet csinálsz.. (Nem akarok személyeskedni, elnézést a kifejezésért.)
    Megkérdezhetem, hogy szóismétlést hol találtál az írásomban? (Tudom, nem vagyok tökéletes, de külön kifejezetten a szóismétlésekre figyelek.)

    Visszatérve "reklamálásom" eredeti tárgyára. A prológus. Kérlek szépen nyissátok ki a Szürke 50 árnyalatát. NINCS prológus, előszó se semmi. A könyv úgy kezdődik, hogy Anastasia nézegeti magát a tükörben. Kérlek, olvass el egy könyvet, és utána, utána kezdj kritika blogot. Jó, rendben, elismerem, a legtöbb könyvben szokás, de van ahol NINCS. Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás. Nincs prológus, előszó. Pedig elég híres könyvek, habár most Szürke 50 árnyalata tiltó listára került. De ez most halálosan mind egy.
    Tudom, én kértem a kritikát, de szerintem megtehetem, hogy leírom a véleményemet, ugye? Azért van a hozzászólás mező.
    Ó, és nem vitát szeretnék kirobbantani, hanem én is kinyilvánítottam a véleményemet. Sajnálom, ha kicsit nyers a stílusom, illetve a modorommal van probléma, de néha eléggé felidegesítenek a dolgok, és nem tudom visszafogni magamat. ( Azonban, van, hogy nem is akarom.)

    xx
    L.T.P.~
    U.I.: Köszönöm a pozitív dolgokat, amiket mondatatok, és a teljes körű véleményezést.

    VálaszTörlés
  2. Kedves L.T.P.
    Abban teljes mértékben igazad van, hogy nem minden könyv elején van prológus vagy előszó, vagy bármilyen történetet megelőző "fejezet". Nem egy és nem is két könyvet olvastam már ki életem során, nem is egy nem is két blogot olvastam már és az esetek legalább 70%-ában van valamilyen prológus szerűség. Mi eléggé híve vagyunk ennek a kis résznek így ne haragudj, hogy hiányoltuk.
    Tény, hogy az első részben leírtál részletesen mindent.
    Áttérek az elrendezésre.
    Leírtam, hogy nem baj, hogy így van elrendezve de nekem személy szerint nem tetszik. Nem azt mondtam, hogy csúnya, hanem nem tetszik. Ember függő. Neked tetszik, nekem nem. Elmondtam a véleményemet, nem köteleztelek arra, hogy változtasd meg - mivel nem is tehetném. Ez meg, hogy pár blogon csak egy modul sáv van és milyen szépen néz ki az egy dolog. Attól függetlenül nem kell minden blogon egy sávnak lennie. Egy két sávos blog is lehet ugyanúgy szép és esztétikus. Az meg, hogy nálunk még üres a két sáv. Hát sajnáljuk, hogy tizennyolc nap alatt még nem tökéletesítettük a blogot. Pluszban mivel nem vagyunk még annyira beindulva ezért elég sok dolog hiányzik a sávokból, amit tervezünk majd betenni.
    A fejléc. Szerintem egyáltalán nem mondtam/mondtunk olyan bántó vagy durva dolgot, amiért így nekem/nekünk kellett volna esned. Szépen megvan csinálva. Nekünk az az egy dolog nem tetszik, hogy csak Zayn van kiemelve, ahhoz képest, hogy Liamnek illetve azért Harrynek is elég nagy szerepe van. De szintén ember függő, hogy kinek mi a fontos egy fejlécen vagy kinek mi az ideális fejléc. Én őszintén bevallom, hogy nem csinálok semmilyen fejlécet, mivel nincs hozzá érzékem.
    J.

    VálaszTörlés
  3. L.T.P.
    Te kértél kritikát, mi leírtuk szerintünk MI ismétlem MI mit változtatnánk. A blog címe nem az, hogy "Mi azt mondjuk ezen meg ezen kell változtatni és neked meg kell csinálni"
    Te láttál ilyet?
    Nem hiszem.
    A prológus témáról csak annyit, hogy mi hiányoljuk. Nem mondtuk azt, hogy írj egyet. Nekünk a felvezetés hiányzott. Hivatkoztál a Szürke 50 árnyalatára, hogy ott sincs prológus. Nem tényleg nincs, és ezért is szar. A modulsávunk meg egyáltalán nem ratyi. Tizennyolc napja létezik a blog, szerintem ahhoz képest elég tutin megcsinálta Jenni.
    Figyuzz sajnáljuk, hogy a szívedre vetted ad dolgot. És tényleg a mi hibánk, hogy rosszul viseled a kritikát. De ez a blog azért van, hogy külső szemlélőkét a saját véleményünket elmondjuk. Ez vagy tetszik vagy nem.
    A te esetedben az utolsó van érvényben. De nem kellene ennyire bunkó módba lemenni.
    F.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!( Ismét.)
    Meglepett, hogy válaszoltatok, és kellemeset csalódtam. Sajnálom, ha kicsit nyers "hangnemben" fogalmaztam, de elég rossz napom volt. Tudom, rohadtul nem rátok tartozik, de ha Ti is közöltétek velem, hogy 18 napja él a blog, akkor én is közlöm, hogy rossz napom volt. Honnan kéne tudnom, hogy 18 napja él a blog?! (OPké, jogosan megkérdezhetitek, hogy "Honnan kéne tudnotok, hogy rossz napom volt?". Jó rendben, elismerem. Tudjátok, általában minden kritikára válaszolok, és leírom a saját véleményemet. Remélem ez nem gond.
    Mint említettem, nem vitatkozni jöttem, így itt én le is zárnám a dolgokat. Emberek vagyunk, nincs értelme a konfliktusnak. Mellesleg megemlítettem, hogy én kértem a kritikát. Ja, és nem nem bírom a kritikát, higgyétek el kaptam már ezerszer rosszabbat is. (Nem erre a blogra, de kaptam.) Csak ezzel a prológussal eléggé felhúztátok az agyamat, mert úgy jött át, hogy szinte"felakasztotok" amiatt, hogy nincs prológus. Mintha én lennék a fő gonoszok egyike. Értitek. Ezért kezdtem el "reklamálni". És megismétlem, hogy nem kívánok tovább "veszekedni". Meg szerettem volna beszélni, mint két, - jelen esetben három - normális ember.
    xx
    L.T.P.~

    VálaszTörlés