2013. május 7., kedd

#7. Kritika - One more night with you

Cím.: One More Night With you
Link.: http://onemorenightwithhazza.blogspot.hu/
Író.: Mercii M

Jennii.:
Kinézet.:
Őszintén? Tökéletes. Nem tudok mibe bele kötni. A fejléc mondhatni gyönyörű. A színek is harmonizálnak egymással. Viszont az egyetlen amibe belekötök, hogy a blog indulásának felesleges egy egész bejegyzést szánni. Inkább tedd ki oldalsávba modulként, hogy mikor indult így azt mindenki láthatja, akármikor.
Pontozás.: 5/5

Sztori.: 
Rendszeres olvasó leszek, amint belépek a saját blogspotomra. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. Ahogy elolvastam a prológust lehetne ez egy sablon sztori, a szegény megerőszakolt lányról de valahogy érzem, hogy sokat fogsz ebből kihozni. Én remegve várom a folytatást.
Pontozás.: 5/5

Fannii:
Kinézet.:
Fantasztikus. Komolyan. Nagyon szép a szerkesztettség a fejléc meg egyszerűen gyönyörű!! Kis bájos és aranyos, nem túl hivalkodó de azért minden ember felfigyel rá. Tökéletes. Óó, és a zene sávba tudnál segíteni? :DD
Ennyi.
Pontozás.:5/5

Sztori.:
+1 rendszeres olvasó, az biztos. Én is kíváncsi vagyok. Sok megerőszakolt lányról szóló sztorit olvastam, de szerintem ez más lesz...De ha lesz benne autóbaleset inkább passzolom! :D
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 5
Sztori.: 5
Gratulálunk! Csak így tovább!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése