2013. május 20., hétfő

#27. Kritika - Dreamland- Ahol az álmok valóra válnak

Cím.: Dreamland- Ahol az álmok valóra válnak
Link.: http://www.dreamland-alomvilag.blogspot.hu/
Író.: Patrícia Kossuth

Jennii.:
Kinézet.:
Engem kicsit zavar, hogy a fejezetek külön oldalra vannak téve. Persze szép meg minden, de kicsit zavaró, hogy össze vissza kell kattintgatni, hogy egy új fejezetbe kezdjek.
Egyébként az egész nagyon szép. A színek, a háttér és a fejléc minden rendben van. Ritkán látni ilyen szép és rendezett blogot.
Pontozás.: 5/5

Sztori.:
A bemutatkozás helyett én szívesebben olvastam volna egy prológust.
(Úgy érzem ezt le kell írnom nem tudom miért. Mikor az első fejezetnél megláttam a címet, hogy "Hajnalodik", akaratlanul is elkezdtem énekelni a Micimackót. :D )
Ne használj ilyen "Pff" hangutánzó vagy akármilyen szavakat. Számomra komolytalanná tesznek egy igenis komoly történetet. A számokat is betűvel írd ki! A helyesírási hibákra figyelj! Miért azt írod mindig a gyorsan helyett, hogy gyors?
Kicsit nekem sablon, hogy anyuék új állása miatt elköltöznek Londonba (vagy a környékre) és pont kapóra jön az egyik 1D-s fiú miatt. De viszont összességében nekem tetszik, lekötött.
Viszont ez a sok helyesírási hiba nagyon zavar. Iszonyat allergiás vagyok rájuk.
Pontozás.: 5/4

Csak kis megjegyzésnek nem akartam ezt beleírni egyikbe se. Miért csinálsz komment és feliratkozó határt a blogra? :\ Én annyira nem bírom az ilyeneket. Mintha kényszerítenéd az olvasókat arra, hogy írjanak.:\

Fannii.:
Kinézet.:
Igen az engem is zavar, hogy 80 milliószor kell kattintani a következő fejezetért. Ennek ellenére egy nagyon szép, összeszedett bloggal találkoztam. Nekem bejött.Bár én-aki nem csípi a rózsaszínt-túl csajos Főleg úgy, hogy említed a halált, a varázslatot.
Ennek ellenére hibátlan.
Pontozás.:5/5

Sztori.:
A bemutatkozás szerintem is fölösleges. Hisz mindenki látja, hogy nyitottál egy blogot, és mint minden író reménykedsz, hogy tetszeni fog mindenkinek. Ez felesleges szerintem. A prológus viszont hiányzik.
Alapjáraton nagyon szépen fogalmazol, válogatottan.
De nekem hiányzik a tagoltság!
Mikor sorolod, hogy ki mit mondott neki, sokkal drámaibb és persze átláthatóbb lenne, ha új sorba írnád. És ez nem csak erre az esetre vonatkozik. tagolni ne felejts el! A helyesírási hibák engem is zavarnak...van helyesírás ellenőrző..használd!
Pontozás.:5/4

És igen én is kívül szúrnék be egy megjegyzést, és én is a kommenthatárral kapcsolatban.
Mi most itt nem megváltoztatni akarjuk az írási stílusodat. De minden író elsősorban a saját örömére, szórakoztatására ír, és azért, hogy kiírja magából a gondolatait.
Szerintem ez nem kommenthatárral működik.
Mi tényleg nem megváltoztatni akarunk Téged, vagy az írásmódodat. Egyszerűen csak megjegyeztük.
Reméljük semmi sértődés nem lesz belőle.

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 5
Sztori.: 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése