2013. május 26., vasárnap

#2. Infos | #45. Kritika - About a girl

Sziasztok!
A szavazással valami kis gáz van..folyamatosan eltűnnek a szavazatok.
Az elején voltak szavazatok aztán valamiért lenullázódott az egész, szóval most leírjuk, hogy kinek mennyi szavazata volt a lenullázódás előtt és azt mindenki adja hozzá a mostani szavazatihoz. De mindemellett mi is statisztikát vezetünk majd, mert a blogger kezd egy kicsit lefulladni. A nap közbeni szavazatok "eltűnésért" nem tudunk felelősséget vállalni, csak este tudjuk megnézni a szavazatokat, és azt a többihez hozzáadjuk.


Still the one: +1 
It depends on you: +8
I need a hero: +8

Nem tudjuk mi sem, hogy miért nullázta le és valamiért még most is folyamatosan le vesz a szavazatokból. Most még ez a szavazás lemegy így de a következő hónapban kitalálunk valami mást. 
Szóval a jelölt írok így számítsák a szavazatokat! 
Bocsánat a kellemetlenségekért.

                                                                                                                                                 

Cím.: About a girl
Link.: http://bradfordbadgirl20.blogspot.hu/
Író.: Chiara

Jennii:
Kinézet: 
A fejléc nekem tetszik úgy ahogy van.
Az oldalsávban minden a helyén van. Talán az archívumot tenném feljebb.
A betűtípust szerintem váltsd át mert alig lehet elolvasni; vagy legalább állítsd nagyobb méretre.
A modulok illetve a lapok betűtípusát is szerintem váltsd át valami olvashatóbbá.
Pontozás: 5/4

Sztori:
Hát mivel már egyszer írtunk róla így magáról a sztoriról már nem írok csak az írásodról inkább, ha nem.

A harmadik fejezet elején a kézfogási technikát vagy minek nevezzem leírást kellene idézőjelbe tenni. Az ilyeneket általában úgy írják és ezt most nem magamtól találom ki, sok könyvben így van. :)
A "Pff" valamiket hanyagold, szerintem. Sok mondat kezdőbetűje kicsivel van írva, figyelj ezekre!
Illetve, ha van egy olyan mondat, példának mondom, hogy : -Kérsz még egyet? - fordultam meg (...)
A szó és a gondolatjel közé szóköz kell.
Megtudod nevettetni az olvasót és ez jó. Mikor írtad, hogy : Ennek nő a foga vagy mi? Na ott felnevettem. :)
Pontozás: 5/4

Fanniii.:
Kinézet.:
A fejléced nekem is tetszik, bár néhány kör alakú kép, nem illik ahhoz a sötét háttérhez. Betűméret és stílus váltás most, mert -én legalábbis-alig tudtam elolvasni.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Nekem annyi nem jön be, hogy a fejezet elején mindig magyarázkodsz. Nem szabad, hogy lássák, hogy bizonytalan vagy, és mindemellett nekem úgy jött le, hogy már előre bocsánatot kérsz.
Felesleges.
A megismerkedésük nekem ismerős, mármint, hogy a csaj flegma először nem érdekli, utána meg majdnem meghal mikor nem látja két nap után. De remélem mutatsz valami újat.;)
Pontozás.:5/4


Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése