2013. május 6., hétfő

#1 Kritika - Impossible

Cím.: Imposibble
Link.: http://impossiblefanfiction.blogspot.hu/
Író.: Detti.

Jennii.:
Kinézet.:
A fejléc nekem nagyon tetszik. A szöveg sávot szerintem húzd kicsit összébb, mert zavaró, hogy nem látni mi van a jobb oldali modulsávban. Tetszik, hogy így random képek vannak Harryről. Az oldal megjelenítések számát szerintem rakd legfelülre, azért az egy elég fontos dolog és az ember büszke rá mennyien kattintanak a blogjára. Nem értem miért van a hatodik fejezetben a párbeszéd lista szerűen megcsinálva. És a szöveg háttérszíne - hogy feketével ki van emelve -, ezt is feleslegesnek találom. A betűnagyságra figyelj, hogy mindegyik fejezetben ugyan akkora legyen és a betűtípus is.
Pontozás.: 5/3

Sztori.:
Kicsit hiányolom a prológust, ami felvezeti a történetet. Felfedezni véltem néhány mondatot, amiben egy-két szó ki volt hagyva így a mondat kicsit értelmetlen volt, ezekre figyelj.
Az alapsztori nekem nagyon tetszik. Tetszik Harry és Lol csipkelődése. Jó, hogy sok mindent megmagyarázol benne és, hogy részletesen leírod a dolgokat. Nagyon nagyon tetszik, hogy annak ellenére Harry mit csinált, még mindig milyen érzéseket vált ki belőle. Jó, hogy Harry szemszögéből is írtál, mert új dolgokat is megtudhattunk.
Pontozás.: 5/4

Fanni:
Kinézet:
A fejléc szerintem is jó, ütős és a színvilág is passzol a blog stílusához. A fejlécben lévő idézet, vagy gondolatmenet is király. Tényleg a mostani helyzetet írja le. Tökéletes szerkesztettség. A szöveg sávot mindenképpen húzd össze, mert irritáló, hogy elolvasod a fejezetet utána meg keresni kell, hogy hol is találod a következőt. A betűnagyság nagyon fontos mert egyszer rá kellzumolni az egészre, máskor meg a fejet hátra hajtani, hogy megfelelő legyen. Mindenképpen legyen egységes. A fejezetbeli leírásokat mindenképpen tagold. Ha az olvasó egy percre is felnéz egyből elveszti a fonalat, és nem tudja hol is tartott. Jenni is említette, hogy néhány szó kimarad bizonyos mondatokból, ezt én is tapasztaltam és tényleg kisebb részenként olvasd át, hogy semmi hiba ne maradjon.
Pontozás.:5/4

Sztori:
Maga a sztori szerintem tök állat. Egyedi, stílusos és vagány. A prológus nekem is hiányzik, mert hirtelen azt sem tudtam, ki vagyok és hol. Nem tudtam, hogy most magamat képzeljem, vagy magamat tökösebb változatban. Szerintem nem jó, hogy ennyire beleugrottál a közepébe. Lol és Harry viszálykodásán őszintén sokat nevettem és élethű volt. A folytonos leírással, és a sajátos helyzetjelentéssel sok mindent megmagyaráztál és valahogy betájolódtam. Csak így tovább, mindenképpen szükség van egy ilyen blogra!
1 új rendszeres olvasó jelentkezik!!! :D
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés:

Kinézet: 3,5
Sztori: 4,5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése