2013. május 6., hétfő

#3. Kritika - Change my life

Cím.: *~.Change My Life.~*
Link.: http://changemylifewithpezz.blogspot.hu/
Író.: Szikraa


Fannii:
Kinézet:
A kinézet kis csajos, vidám.Bár egy kicsit rikító. A fejléced meg nagyon teszik! Én kifejezetten imádom a képeket, főleg ha az a szereplőkről van. Nagyon jó az összeszerkesztettség és látszik, hogy nem egy fél óra alatt dobtad össze. Ha mégis gyorsan jelentkezz nálam segíteni egy kis javításban! Tetszik, hogy képeket szúrsz be, ezzel is szellősebbé, tagoltabbá, átláthatóbbá téve a blogot. Személy szerint az nem tetszett, hogy bizonyos részeknél beszúrtál szmájlikat. Tudom, hogy az még az elején volt, de figyelj, hogy máskor ez ne történjen meg. hisz az olvasó szíve joga eldönteni, hogy reagál egy-egy részre.
Pontozás.: 5/4,5

Sztori:
 "-Én Liam.-a fura hajú." Oké, én itt szakadtam! Nagyon jó a humorod, és ezáltal nem lapos maga a sztori. Még egyszer sem olvastam olyan blogot, ami Perrie szemszögéből íródott volna. Nagyon király egyedi meg minden. Maga a menete. Nem is az, hogy nem tetszik csupán számomra fura, hogy ilyen hamar jóba lettek a srácokkal  Számomra hiányzott a felépítés, szerintem az "Ismerkedés" részt egy kicsit elsietted. Ennek ellenére mindenképpen folytasd egy ilyen jó blog nem tűnhet el a süllyesztőben!
Pontozás:5/4,5

Jennii.:
Kinézet.:
Imádom. Nagyon tetszik a fejléc, az elrendezés, minden. Nekem személy szerint nagyon tetszik, hogy ilyen színes az egész. Minden szín passzol mindenhez, nem tudok semmibe sem belekötni (akármennyire szeretnéd.ezt te érted.:D). És az külön jó pont, hogy a szereplőkről a képek egy méretűek és, hogy egy külön oldalon kicsit be is mutatod őket.
Pontozás.: 5/5

Sztori.:
Egyet értek Fannival, hogy ritka az a blog amelyik Perrie szemszögéből van írva. Sőt az is amelyikben bármelyik valódi 1D-s barátnő szerepel. Az első "beszélgetés", annyira hű volt a fiúkhoz ezt jól kitaláltad. Az is nagyon tetszik, hogy LM-es lányok pl.: Jade, Niall barátnője. Jó, hogy néhol raksz bele képeket, így jobban el lehet képzelni egy-egy eseményt. Abban én is egyet értek Fannival, hogy el lett sietve az ismerkedés, nem volt átmenet. Csak ismeretlenekből, hirtelen ismerősök lettek. A smileikat hanyagold, kissé komolytalanná teszi a sztorit. De összességében nekem nagyon tetszik.
Pontozás.: 5/4,5

Végleges értékelés.: 

Kinézet.: 4,7
Sztori.: 4.5

1 megjegyzés: