2013. május 7., kedd

#14. Kritika - Love or dream? Both.

Cím.: Love or dream? Both.
Link.: http://loveordreams.blogspot.hu/
Író.: Angel

Jennii.:
Kinézet:
Nekem tetszik DE, a jobb modul sávot húzd össze vagy tegyél be kisebb képeket, mert a blogban a szöveg a lényeg nem pedig a képek. Én például miközben olvastam nem bírtam ki, hogy ne nézzek a képekre. Elvonja a figyelmet a sztoriról, ami nagyon nem jó. Ezen szerintem mindenképp változtass.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
Nem tudom, hogy ezt a "First" bejegyzést prológusnak szántad-e vagy első fejezetnek. Nem tudom hova tenni. Felvezetésnek oké, de fejezetnek elég rövid. Az kimondottan tetszik, hogy minden fejezet elején van egy kép ami kapcsolódik ahhoz a fejezethez, bár azt nem értem, hogy minek szeded ketté őket - mármint a fejezeteket. Ahogy látom egy napon teszed ki őket, semmi értelmét nem látom ennek a part 1, part 2-nek. Mire az olvasó belemerülne már vége is a fejezetnek. Inkább rakd egybe őket. Azt, hogy ki szemszögéből van az adott fejezet szerintem írhatnád kicsit nagyobbal, mert én őszintén szólva nem vettem észre és csak a felénél jöttem rá, hogy mi is van. A harmadik fejezet második részét nem értem. Egy fejezetnek amit két perc alatt elolvas az ember felesleges szánni egy egész bejegyzést.
De magáról a sztoriról, szerintem nem rossz. Nekem Clary "kedvessége" - érezd az iróniát - túl sok az elején. Megmondom őszintén engem nem igazán kötött le a sztori úgy addig a részig míg Pezz és Zayn nem jöttek össze újra, vagyis amikor  Clary megkapta az mms-t. De ajjj, annyira zavarnak ezek a rövid fejezetek. ezen változtass!!  És nekem az is kicsit sok, hogy Zaynt mennyire szemétnek mutatod be.. A szlengeket, mint pl.: OMG! , hanyagold.
Pontozás.: 5/4

Fannii.:
Kinézet.:
A fejléccel semmi gond nincs. Az viszont nagyon zavaró, hogy maga a jobb oldali sáv szélesebb, mint maga a fejezetnek szánt hely. Ezt húzd össze, mert Jenni is említette, hogy folyamatosan a képeket nézte. Ez velem sem volt másképp. Folyamatosan Lora képét néztem. Én ide írom a fejezetekkel kapcsolatos meglátásaimat. Szóval. Túl rövidek. Azzal véleményem szerint Te sem, és senki más sem jobb író, aki kitesz 80 fejezetet egy hónap alatt, úgy, hogy egy "fejezet" 200 szóból áll vagy még annyiból sem. Egy fejezet megfelelő hosszúsága 2000(!) szó. Ezt én már sokszor mondtam: inkább ülj rajta többet, vagy pakold őket össze, mert ennek így semmi értelme, hogy naponta frissítesz, holott 3 "új fejezet" lényegében ugyanarról szól.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Alapsztori. A csaj utálja az 1D-t, majd megszereti azonban az a bökkenő, hogy az új élete szerelmének nője van. Majd jön a bonyodalom,, a végén meg valahogy összekerülnek. Sablon. De, ha ügyes vagy még lehet belőle olyan blog, ami érdekli is majd az embereket.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.:3,5
Sztori.: 3,5

1 megjegyzés: