2013. május 7., kedd

#10. Kritika. - More beautiful love

Cím.: More Beautiful Love
Link.: http://morebeautifullovewithharrystyles.blogspot.hu/
Író.: Karakas Erika

Jennii.:
Kinézet.: 
Az egész nagyon egyszerű, de a fejléc mégis visz bele egy kis - hülyén hangzik - izgalmat, és nagyon tetszik rajta az idézet. Szerintem a bemutatkozást a bal oldali modulban tedd kicsit lejjebb és mondjuk illeszd oda inkább az oldalmegjelenítéseket. Nekem kicsit zsúfolt. A chat itt is nagyobb, mint maga a modul sáv, ha ezen lehet akkor változtass. Illetve a chat színein is, mert ez a lilás dolog nem illik bele. Inkább akkor legyenek olyasmi színűek mint a linkek. Sajnálom, hogy nincsen a szereplőkről kép. Amit nem értek, hogy a második fejezetben a felétől miért lesznek olyan kicsik a betűk. Az ilyenekre nagyon figyelj. Helyesírási hibákra kiemelt figyelem!!
Pontozás.: 5/4

Sztori.: 
Kiráz a hideg azoktól a sztoriktól, amikben bántalmazzák a nőket, de mégis érdekel mert kíváncsi vagyok, hogy kiben milyen érzéseket kelt egy ilyen, vagy ki, hogyan képzeli ezt el. Őszintén szólva becsülöm azokat, akik képesek egy  hosszú, összefüggő sztorit írni, amiben vernek egy nőt. Tetszik a sztori, magával ragad és olvastatja magát. Jól fogalmazol, nem értetlenek a mondatok. Nagyon örülök, hogy még az elején eltávolítottad Jaket a képből, még én is féltem tőle, ami azt jelenti, hogy jól át adtad a sztorit. Nekem azok is nagyon tetszenek, hogy a fejezetekhez teszel egy odaillő képet egy idézettel.
Pontozás.: 5/5

Fannii.:
Kinézet.:
A fejléc az hibátlan. Egyet értek Jennivel, ez visz bele egy kis izgalmat, felkelti az emberek kíváncsiságát. Egyszerűen megragad. a bemutatkozást szerintem helyezd lentebb....mert őszintén, ki az aki azt olvasgatja? Vagy a lélekszámlálót, vagy a rendszeres olvasók modult helyezd a helyére. A chatet azt szerintem is kicsinyítsd  mert eléggé esztétikátlan, hogy az nagyobb, mint az oldalsáv.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Nagyon jó sztori. Nagyon szépen fogalmazol, helyesen, és nem úgy, hogy: Ez szép. Ez jó. Hanem adsz neki némi körítést, mely által én is látom mi folyik "odabent". Amikor valaki ennyire komoly témáról ír, mindig megfogalmazódik bennem, honnan jön az ihlet? Hogy tudják ennyire valósan átadni. Jenni is említette, hogy félt. Ez teljességgel így volt nálam is. Nagyon jól átadtad és kíváncsi vagyok mi is sül ki ebből.
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 5

1 megjegyzés: