2013. május 26., vasárnap

#46. Kritika - Az én virágom

Cím: Az én virágom
Link: http://azenviragom-anne.blogspot.hu/
Író: Anne M.

Jennii:
Kinézet:
A fejléc nekem csak annyiban nem tetszik, hogy a közös kép a fiúkról annyira halvány.
A háttér nem igazán látszik szóval arról sok mindent nem tudok mondani.
Szerintem az egész blogon a betűtípus túl egyszerű. Beállíthatnál egy kicsivel "bonyolultabbat" is.
Illetve én az oldalsávokba is vinnék egy kis színt.
Hogy a bal oldali sáv ne legyen olyan csupasz tegyél ki egy chatet, elérhetőségeidet vagy képet a szereplőkről. Ha valamit esetleg nem tudsz, hogy kell akkor chaten írj nekünk és segítünk :)
Pontozás: 5/3

Sztori: 
Ilyen történettel eddig még nem találkoztam.
Számomra ami furcsa volt, hogy Zayn elvileg jó barátja Jasonnek. Jason pedig pont neki adott egy levelet, amit halála után kellett megnéznie, ami ugye teljesen arra utal, hogy Jason Zaynben bízik meg a legjobban. Ehhez képest Zayn mégsem tudta ki "Az én virágom."
A párbeszédeket mindig új sorba kezdjük gondolatjellel.
A fogalmazásod átlagos.Én például a Zaynes szemszög helyett a prológusban inkább olvastam volna még arról, hogy - itt jön, hogy még a lány nevét sem tudjuk holott főszereplő - hogyan élte meg, hogy elvesztette a bátyját. Vagy, hogy mik történtek abban a családban.
Helyesírási hibák előfordulnak, mint például : látszót (látszott) és levélbe (levélben). Az ilyenekre figyelj, van helyesírás ellenőrző. Használd!
Pontozás: 5/3.5

Fanniii.:
Kinézet.:
Megint vannak csillagok!! Elvoltam....:DD
A fejléccel csupán annyi a gondom, hogy a srácokról a kép halvány és áttetsző..azért egy kicsit "erősebben" is látszódhatnának. Ezen kívül a lélekszámlálót feljebb helyezném el, és a rendszeres olvasók modult is. A chat pedig átmehetne a bal oldalra.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Még én sem olvastam ehhez hasonló történetet. Nekem annyi bajom volt vele, hogy a prológusnak olyan "íze" volt, mint egy fejezetnek. A Zaynes szemszög és a temetés-szerintem-ráért volna az első fejezetben. Így nem volt igazán prológus jellege.A helyesírás ellenőrzőt mindenképpen használd!! Szükséges van rá..
A fogalmazásod eléggé-hmm, hogy mondjam szépen?-átlagos. Nem írsz semmi extrát. Leírod, mi hogy történik, de érzelmekről egy szót sem olvashatunk. Nekem az nem jön még be, hogy olyan hamar "összebarátkoznak". Nincs meg az ismerkedés hosszú, de annál izgalmasabb része.
Pontozás.:5/3,5


Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése