2013. május 24., péntek

#35. Kritika - Lies and mistakes

Cím: Lies and Mistakes
Link.: http://www.semmisemkonnyu.blogspot.hu/
Író: Réka Ferkó

Jennii.:
Kinézet:
Annyira szürke az egész. Lehangolt leszek tőle, semmi szín vagy élet nincs benne.
Nincs fejléc, ami nem baj, hiszen nem mindenki tud fejléceket készíteni viszont sok design-es blog van, akik tudnak neked segíteni. Például ITT!
Az egész blog annyira egyszerű, hogy egy kicsit nekem zavaró.
A rendszeres olvasók modult tedd ki.
Figyelj arra, hogy a bejegyzésben a szöveg mérete egyforma legyen végig.
Pontozás: 5/2.5

Sztori.:
Miért nincs prológus? Ahelyett, hogy az első fejezetben leírtad, hogy honnan jött az ötlet írhattál volna egy bevezetőt aka. prológust.
Ne tegyél vesszőket oda, ahova nem kell és a mondatvégi írásjel és az utolsó szó közt ne írj szóközt. Nagyon zavaró, széthúzza az egészet. Engem személy szerint nagyon zavar, ha egy blogban sok a pont pont pont, ezeket inkább hanyagold szerintem. A számokat is betűvel írd ki! A gondolatok elé nem kell gondolatjel.
Figyelj arra, hogy a mondatoknak legyen értelme mert azt a részt, hogy a szíve úgy kalimpált, mint egy szög, egyikünk sem értette. A szögek szoktak kalimpálni?
Ahogy elolvastam az első fejezetet nekem inkább hasonlított egy prológusra, ezért nekem kicsit furcsa volt.
Ha a fejezetek angolul vannak a "Blog videót" ís írd át Trailer-re. Illetve szerintem felesleges egy külön bejegyzés neki, tedd ki modul sávba.
Feleslegesnek találok olyan gifeket bele tenni, mint például a második fejezetben a londoni gif. Nem sok jelentősége van.
Nekem az egész sztori túl depressziós. Remélem, hogy azért valami életet fogsz bele vinni. Kíváncsi vagyok mi lesz.
Pontozás: 5/3

Fannii.:
Kinézet.:
Számomra is eléggé szürke és egyhangú. Jenni már belinkelte a társoldalunkat, ahonnan-ha te is szeretnél-rendelhetsz fejlécet. Így valamivel sokkal színesebb és szebb lenne a blog. Én hiányolom a "lélekszámláló"-t. Szerintem minél hamarabb szerezz be egyet. Plusz a rendszeres olvasók modult is. Mindig ügyelj az egységes betűméretre. Megijedhet tőle az ember, hogy először zummol a betűre utána meg már majd kivágja a retináját, akkora a betűnagyság.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Nincs prológus.....Hahh(lemondó sóhajtás)
Ahelyett, hogy leírod meddig forgolódtál az ágyban, írhattál volna egy prológust, ami rávezetné az embert. Én simán el tudtam volna képzelni, hogy egy veszekedés kellős közepén vagyunk, ami Lora és Harry között zajlik le. Így legalább nem azzal kezdtük volna, hogy valaki ír egy romos szobában. Hanem lett volna némi előzmény.
A gondolatok elé nem kell gondolatjel, az a párbeszédek előtt kell, hogy legyen. Felesleges, minden mondat után nyomni egy szóközt és kitenni az írásjelet. Arra meg mindenképpen figyelj, hogy mindig ugyanabban a módban legyél. Ne válts állandóan múltról jelenre, majd fordítva.
Nekem az kifejezetten tetszett, hogy egy álmot mutattál be, ahol minden jóra fordul. De ez a néhány kötőjel egymás után, nagy törést okoz a blogon. Oké, hogy érzékeltetni akarod, hogy most már nem ott vagyunk ahol az előbb, de ezt sokkal szebben és jobban meg tudnád csinálni.
A gifek szerintem fölösleges. Jók azok, de túlzásba sem szabad esni velük. Mindenki el tudja képzelni, hogy esik az eső..
Pontozás.:5/3


Végleges értékelés.:

Kinézet.: 2,75
Sztori.: 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése