2013. május 7., kedd

#13. Kritika - The deepest darkest secrets of the heart is

Cím.: The deepest darkest secrets of the heart is
Link.: http://darkstorywithharrystyles.blogspot.hu/
Író.: Mercii M

Jennii.:
Kinézet.:
Huh, elállat a szavam; és nem azért mert rossz, hanem mert olyan jó. Ritka az a blog amin leköt a kinézet. De itt csak percekig csodáltam - igaz hülyén hangzik. A fejléc gyönyörű és a fejlécen lévő betű típusok és színek is teljesen passzolnak. Minden a helyén van, ahogy annak lennie kell.
Pontozás.: 5/5

Sztori.: 
Nem tudom még igazából hova tenni, mert nem derül ki belőle, hogy Harry csinált-e valamit vagy sem. Ez mondjuk nem feltétlenül rossz, mert az olvasó csak várja, hogy mi fog történni, mi lesz a folytatást. A helyesírásra figyelj és arra, hogy ne hagyj ki szavakat a mondatból mert ezáltal az értelmetlenné válik. A huszonkilenc feliratkozó is mutatja, hogy a sztori oké. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle.
Pontozás.: 5/4

Fannii.:
Kinézet.:
Azt. A. Büdös. Rohadt.
Az a fejléc..meg az a kép Harry-ről..érzem, hogy hevesebben ver a szívem.
Tökéletes.
Pontozás.:5/5

Sztori.:
Érdekes. Nem Te vagy az első, aki egy megerőszakolt lányról ír, így nem tudom lesz-e valami más dolog benne, amivel eddig nem találkoztam Én és persze más olvasó. Az számomra meg idegesítő-jó értelemben- hogy Harry csinál-e valamit a csajjal vagy sem?! Én kíváncsi vagyok rá, arra meg még inkább, hogyan folytatod.
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.:5
Sztori.:4,5

1 megjegyzés: