2013. május 6., hétfő

#4. Kritika - A tündérmese mögött

Cím: A Tündérmese mögött
Link: http://behind-the-fairytale.blogspot.hu
Író: Franciska

Fanni:
Kinézet:
Szép. A háttér is jó, nem kertel, hanem megmutatja mi is lenne az igazi lényege ennek a blognak. Én hiányolom a számlálót, ami mutatja hányan is látogattak erre a blogra, és a feliratkozókat is. Biztos lennének emberek, akik rendszeres olvasójává válnának ennek a blognak. Én ezek után biztosan. A fejezet kinézetéről csupán annyit, tudom, hogy a tagolást és az átláthatóságot szajkózom. De nem kell ennyire. Véleményem szerint sok egy teljes egész sor szünet. Szerintem azon a betűtípuson kellene változtatni, ami a kommenteket mutatja. 10 perc kellett mire rájöttem mit írtak. Én szeretem más blogjának a kommentjeit olvasni. Az olyan jó. Oh, és én szívesen látnék a szereplőkről képeket. Az úgy nem ér, ha csak a paliról van kép.;)
Pontozás:5/4

Sztori:
Egyedi. Ha ez nem az senki nincs tisztában ennek a szónak a valódi jelentésével. Bevallom, fogalmam nincs ki ez a srác akiről maga a sztorid szól. És igazából nem is igazán számít, itt most a lány a lényeg. Akinek egy tökéletes karaktert alakítottál ki. Nagyon szépen, és egyértelműen fogalmazol. Sztoriból csillagos ötös!
Pontozás.:5/5

Jennii.:
Kinézet.:
A modulokban lévő betűtípuson illetve a kommentek betűtípusán szerintem változtass, hogy jobban el lehessen olvasni. Egyet értek Fannival, hogy ne tagold ennyire a történetet, mert számomra mondjuk kissé zavaró. Hiányzik a rendszeres olvasók modul, szerintem ez nagyon fontos egy blognál, hiszen az írónak is önbizalom növelő, illetve az olvasók is könnyebben nyomon tudják követni mikor van új fejezet. Én nagyon tudom ajánlani, hogy tedd ki.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Még soha nem olvastam Alexanderről blogot, sőt még nem is nagyon találkoztam olyan emberrel, aki szeretné vagy akár csak ismerné, szóval nagyon örülök, hogy elküldted nekünk a blogot. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem tipikus angol vagy amerikai szereplők vannak a blogban. Ami nekem nagyon nem tetszik, hogy az egész egy tizenkét éves kislányól szól. Na már most egy tizenkét éves kislány ne randizgasson meg hasonló. Ami még nekem furcsa, hogy Alexander ugye már egy felnőtt ember, de ahogy leesett a történetedben egy kisfiúként írod le. Ez a furcsaság nem feltétlen rossz. Engem igazából sajnálatos módon nem fogott meg annyira a történet, mint Fannit. De az tény, hogy szépen fogalmazol.
Pontozás.: 5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 4

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! :)
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Tényleg hasznos volt ;)
    A betűtípust mindenképp megváltoztatom, meg a rendszeres olvasók modult is belerakom. :)
    A történethez még annyit, hogy az elején ugyebár 12 évesek, és a legújabb fejezetekben 22. :)
    Mégegyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, ha tudtunk segíteni.:)
      Igen, aztán én is észre vettem, hogy aztán a sztori jó pár évvel később játszódik, de az a vélemény, hogy 12 évesen ne randizgassunk nem változik a bloggal kapcsolatban. :)
      Jennii,

      Törlés