2013. május 24., péntek

#39. Kritika - Summer love

Cím: Summer love
Link: http://beautifullifeinlondon.blogspot.hu/
Író: Kiss Lia

Jennii.:
Kinézet:
Egy másik kritikában azt írtam, hogy nekem nem igazán tetszenek azok a fejlécek, amik olyanok mintha csak egy kép be lenne biggyesztve a fejlécnek szánt hely közepére. Viszont ez most valamiért tetszik.
A háttér, a színek és a sablon minden passzol.
Szerintem a lélekszámlálót tedd a chat és a feliratkozók közé, hogy minden lássa. Van mire büszkének lenni.:)
Pontozás: 5/5

Sztori:
A "Történet" lenne gondolom a prológus. Az idézet tetszik az elején. Sőt, az egész úgy tetszik ahogy van.
Magában a sztoriban - vagyis inkább a kapcsolatuk elejében és találkozásukban - nem sok eredetiséget látok.
A fogalmazásod tetszik, jól írsz. Előfordulnak kisebb hibák de nem észrevehetőek.
Egészben nekem oké. :)
Pontozás: 5/4.5

Fanniii.:
Kinézet.:
Igen, az egyik blognál írtam én is, hogy nem tetszik az olyan fejléc, amelyiknek nincs kerete.
Ez most is így van.
Alapjában véve szép és mondjuk, ami alul van az az izé..fátyol. Na ha az körbefogná a képeket, kész lenne a keret. Így nem az lenne, hogy a közepére odadobtál néhány képet, ami jól össze van szerkesztve.
Itt is van az a kis csillagos vacak, amikor mozgatom az egeret.
Kiírtam a nevem vele *--*
Oké befejeztem.
Az előbbi blognál is említettem, hogy látványos megoldás és ezzel is feldobod az egészet, de ha van még néhány hasonló idióta, mint én, akkor lehet, hogy Ők is ezzel fognak játszani és nem a blogot olvasni.
A lélekszámlálót felülre helyezném, mivel van mire büszkének lenni.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Ha a "Történet" a prológus, akkor azt mondom, hogy ez egy szépen megírt prológus. Ha nem annak szántad, akkor meg hol a prológus?
A fejezetek tagoltságára ügyelj. Nem azért, mert már így is alig látok, hanem mert alapjáraton összefolyik minden. Sokkal szebb ha tagolva van. Először is hosszabbnak tűnik a fejezet. Szellősebb lesz, ezáltal áttekinthetőbb.
A találkozásukban és úgy a sztori elejében sem eredetiség sem izgalom nincsen.
Engem nem igazán kötött le, de remélem valamivel dinamikusabb lesz a blog.
Pontozás.:5/3,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,5
Sztori.: 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése