2013. május 25., szombat

#44. Kritika - Sweet dreams

Cím.: Sweet Dreams
Link.: http://sweetdream-or-no.blogspot.hu/
Író.:  Pu Blondie


Fannii.:
Kinézet.:
Csak én kezdtem el Beyonce-Sweet Dream számát énekelni?!
Nekem nagyon bejön a fejléced. Első látásra beleszerettem. Bár a blog háttérnél is-mármint ahová a fejezetek kerülnek.-ott is sötétebb színre váltanék. Hiányolom a lélekszámlálót. A Történet gondolom a prológus akar lenni, én sajnálom, hogy oldalt csináltál belőle, mert az ugyanolyan szerves részét képezi a blognak, mint a fejezetek. A tagolásra mindenképpen figyelj oda, a történet leírásánál vettem észre, hogy sokkal drámaibb lehetnének egyes részek, ha mondjuk új sorba írnád őket, mondjuk;
"Ez vagyok én...
Egy kurva.."
Nem tudom, de nekem így sokkal jobban jönne ki a lépés.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Nekem nagyon bejön. Még nem olvastam ehhez hasonló történetet, csak egy írói versenyre készült sztorit..
Mindegy lényegtelen.
Összességében nekem nagyon bejött, egyedi és jól is fogalmazol. Néhány helyesírási hiba van, de ezen kívül semmi vészes.
Pontozás.:5/5

Jennii:
Kinézet:
A fejléc tetszik. Egy ilyen történethez tökéletes. Sötét és komor. Jobbat nem igazán tudnék elképzelni.
Szerintem a háttéren egyáltalán nem kell változtatni ez valahogy így pont jó.
A lélekszámlálót hiányolom és azt, hogy nincsenek feltüntetve szereplők. Vagy tedd ki Őket oldalsávba vagy csinálj nekik külön lapot.
Pontozás: 5/4.5

Sztori.:
Történet - ami gondolom a prológus lenne - annyira tetszik. Mert kikövetkezteti az ember, hogy végülis egy prostiról van szó, de mégsem tudjuk meg, hogy miért és hogyan került oda, holott vannak benne utalások.
A sztori maga egyedülálló. Ugyanabban a helyzetben vagyok, mint Fanni. Én sem olvastam még hasonló sztorit csak egy versenyen. De tetszik.
Szépen fogalmazol és nem kapkodsz el semmit. Nekem nagyon tetszik. Előfordul itt-ott egy hiba de nem feltűnő. Plusz egy olvasó. :)
Pontozás: 5/5

Mellékes: Annyira megfogott az a kis képdarab a fejlécen a "Lennox House"-ról, hogy rákerestem mi is ez.
Fanni, nem csak te kezdted el énekelni, hogy sweet dreams it's a beautiful nightmare...:)

Végleges értékelés.:

Kinézet: 4.2
Sztori: 5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése