2013. május 24., péntek

#37. Kritika - Should not, but I want

Cím: Should not, but I want
Link: http://heismystepbrother.blogspot.hu/
Író: Cynthia

Jennii:
Kinézet:
Megmondom őszintén, hogy nekem a fejléc nem tetszik. Vagyis jó lenne de az, hogy számomra egy sima képnek tűnő valamit odatettél nekem nem jön be. Amúgy sem szeretem az átlátszó fejléceket és ez nekem végképp nem tetszik. Pluszban én hiányolom a fejlécről Louist.
A lélekszámlálót tedd feljebb. Illetve én a linkek színét is megváltoztatnám (Archivumnál, oldalaknál), hogy láthatóbb legyen a háttér miatt.
De egyébként nem rossz.
Pontozás: 5/3.5 (a fejléc miatt)

Sztori.:
Én már régebben is olvastam a blogodat, de idő hiányában hanyagoltam és eléggé lemaradtam.
Az alapsztori nekem tetszik, mert nem mindennapi, hogy valaki a mostoha testvérébe szeret bele.
Van prológus és emellett még jól is van megírva.
Annyi viszont, hogy van néhány fogalmazás hiba. Hogy egyet kiemeljek: Hogy ha elmondanád neki mit érzel az semmin se fog változtatni?
Helyesen ez így lenne: Hogyha elmondanád neki, mit érzel az semmin se változtatna?
Ha feltételes módban kezded el a mondatot abban is fejezd be.
Viszont, ahogyan fogalmazol az hihetetlen. A tizenkettedik fejezetben az a mondat, hogy : Kinézve megpillantottam a napot, ahogyan az alja még lágyan csiklandozza a tenger hullámzó habjait.
Gyönyörű. Nagyon ritkán olvasok ilyeneket és én annyira imádom az ilyen - nem találok rá tökéletes szót - mondatokat.
Pár apró hibát leszámítva nekem nagyon tetszik.
Pontozás: 5/4.5


Fannii.:
Kinézet.:
A fejléc nekem sem jön be. Már csak azért sem, mert nincs rajta a srácok közül a főbb szereplő, azaz Louis. Én ezt hiányolom. Az meg, hogy átlátszó..még inkább ront a helyzeten. Jenni jól megfogalmazta, olyan mintha egy képet odavágtál volna, és; "Nesze nektek fejléc!"
Az egérnél az a bigyusz mikor feltűnnek azok a csillagok vagy mi a fenék. Tíz percig azzal szórakoztam. Nem tudom, hogy ez jó vagy rossz. De mindenképpen egyedi. A lélekszámlálót a rendszeres olvasókat valamint az archívumot fentebb helyezném el.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
A sztori nagyon jó. A mostoha tesójába szerelmes...nem semmi. Szépen fogalmazol, azonban néha zavarosan. Nem mindig tudtam eldönteni, hogy most mondjuk kinek beszél. Ilyenkor nyugodtan odaírhatod, hogy ez meg ez felé fordultam és mondtam, hogy blablabla. Helyesírási hibáid is vannak, de persze ezek kiköszörülhetőek. Engem nem igazán kötött le, de ennek ellenére van benne fantázia, remélem ugyanilyen sikeres marad a blog!
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 4,25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése