2013. május 7., kedd

#11. Kritika - Beneath you're beautiful

Cím.: Beneath you're beautiful
Link.: http://bo-beneathyourebeautiful.blogspot.co.at/
Író.: Bo

Jennii.:
Kinézet.:
Kerestem az archívumot erre sehol. Aztán észrevettem, hogy oldalként van megcsinálva. Nem tudom ki, hogy van vele de én először a modul sávokat nézem meg aztán a felső lapokat. Véleményem szerint nem túl előnyös, hogy oldalként vannak felrakva a fejezetek, mert zavaró, hogy mindig rá kell menni a "Chapters"-re, hogy átugorjak egy másik fejezetre. Szerintem váltsd át modulra. Ennél a blognál érvényesül az egyszerű de nagyszerű mondat, bár nekem kicsit fura, hogy a fejléc teteje átlátszó. Összességében szerint jó.
Pontozás.: 5/4

Sztori.:
A prológus elején ez a kis előszó szerintem nem olyan jó, mert komolytalanná tette az egészet a smilekkal. Az első fejezet után úgy éreztem, hogy tovább kell olvasnom, mert tudni akartam mi lesz Mairaval és a kislánnyal. Nagyon tetszik Ara gondoskodása a húga felett. És húh, semmi rosszat nem tudok egyébként mondani. Ez az a tipikus történet, ami olvastatja magát. Nagyon tetszik és mindenképpen tovább fogom követni Ara történetét. 
Pontozás.: 5/5 

Fannii.:
Kinézet.:
Igen...ha nem olvasom el Jenni kritikáját az archívumról valószínűleg még most is keresném.Ráadásul, hogy "Chapters" magyarul jobban értek maradjunk ennyiben. Ez nagyon zavaró, hogy mindig oda kell kattintani, aztán vissza. Ezzel lelassítod az olvasót, holott Ő valószínűleg lohol a következő részért. Ezen szerintem változtass. Az meg, hogy a fejléc átlátszó...engem személy szerint zavar, hogy a srácoknak az inda kitakarja az arcukat.
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Megrendítő...Na ki a szülő gyilkos Jenni?? :D Oké, ez most ide lényegtelen volt.
De komolyan megrázó, hogy mennyire áttudod adni. Nagyon szép. Nekem különösen gyönyörű mivel nálunk a családban ugyanez volt. Még ha nem is velem ugyanúgy megvisel mindenkit. De nagyon szép sztori. Remélem ugyanilyen szépen folytatod majd!
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése