2013. július 27., szombat

Vegyes.

Hát ebben a bejegyzésben jó sok dologról lesz szó. De nem is húzom tovább az időt, bele kezdek.


  • Karakterek, hátterek.
    Lehet észrevettétek már, hogy van két új menüpont a 'Karakterek' és a 'Hátterek'. Próbáljuk/próbáltuk úgy összeválogatni a képeket és a karaktereket, hogy nehogy baj legyen belőle, hogy esetleg lopunk más oldalakról. Ha esetleg előfordul mégis olyan, hogy egyes karakter vagy háttér megtalálható másik blogon az csakis a véletlen műve.
    Annyit szeretnénk kérni, hogy ha esetleg elvisztek egy hátteret vagy használtok egy karaktert csak írjatok oda egy komit, hogy elvittem egy képet/karaktert. Csak, hogy tudjuk mennyien használjátok őket. :)
  • Hónap blogjai.
    25-én feltettük a hónap blogja jelöltjeit de a hat blog közül csak három jelzett vissza.
    Eléggé elkeserít minket, hogy most direkt hat blogot választottunk a múlt hónap kimaradása miatt és pont három blog nem is jelzett vissza.
    Akiktől még várjuk a jelentkezést e-mailben: Pu Blondie, Annamária és Skyler Omena.
    Akikre lehet szavazni: Nessa Zapper, Flo. Ł Fryst és Kriszty96.
    31-ig lehet még szavazni. 29-ig várjuk a három másik író jelentkezését!
  • Interjúk.
    A hónap blogjainak íróival mindenképpen készül interjú. Viszont arra is gondoltunk, hogy ti ajánlhattok írókat, akikkel készíthetünk. Nincs más dolgotok csak belinkelni az író blogját. FIGYELEM! Magatokat nem ajánlhatjátok!
    A másik fontos dolog, hogy attól, hogy ajánltok nekünk valakit nem biztos, hogy el is készül vele az interjú. Majd megcsináljuk azt a menüpontot, ahol javasolhattok nekünk írókat kommentben.

  • Fejlécek.
    Belekóstoltam kicsit a fejléc gyártásba. Iszonyat kezdő vagyok szóval ne várjatok semmi tökéleteset. Tisztában vagyok vele, hogy a munkáim nem profik sőt...de csak a véleményetekre vagyok kíváncsi. :) 





Ennyi is lett volna! 
Reméljük a karaktereket és a háttereket használni fogjátok. 
A versenyre pedig még mindig várjuk a jelentkezőket! LINK!
A kritikák folyamatosan íródnak, és lassan kezdjük behozni magunkat! Köszi a türelmeteket! 

Jennii T.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a fejlécek:) Én is próbálkoztam,de nekem egyáltalán nem lett ilyen jó:) Milyen szerkesztőt használtál?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Szerintem annyira nem jók, de örülök, ha te nem így látod! :)
      A szerkesztéshez Gimp2-t használok, a szöveget pedig PhotoScape-l írom rá. Ha bármiben tudok segíteni csak írj! :)

      Jennii T.

      Törlés