2013. július 10., szerda

#67. Kritika - More blog together

Cím: More blog together
Link: http://more-blog-together.blogspot.hu/
Író: Henrietta Heiszler

Jennii.:
Kinézet.:
A fejléc. Semmi bajom a PNG fejlécekkel de nekem ez most valahogy nem tetszik. Maga a fejléc jó lenne csak, hogy PNG..személyes hiba ez szerintem.
Maga az egész design eléggé egyszerű. Igazából van kint minden, csak mégis úgy érzem mintha valami hiányozna.
A bejegyzések betűtípusát én megváltoztatnám vagy a méretet kisebbre állítanám.
Pontozás: 5/3.5

Sztori.:
Na most valamit nem értek! Csak egy könyvet felviszel blogra vagy a könyvet te írod le csak kicsit átdolgozod? Mert nekem ez most nem tiszta. De ettől függetlenül írok róla.
Ha te írod ezt a saját átdolgozásoddal akkor a párbeszédek után tegyél néha valami kis kiegészítőt, mert ez így olyan monoton, hogy csak mondják, mondják meg mondják. A "Part 1" ami ergo egy fejezet, elég rövid. Maga a fogalmazás jó, de nekem mégsem tetszik.
Aztán itt van az, hogy egy blogon belül majd - ha jól értelmeztem - három történetet fogsz futtatni. Na ez egy nagy hiba. Egy blog egy történet - kivéve ha a blogon novellák vannak.
A "hogy" elé mindig vesszőt kell rakni!
A történetről még nem tudok mit mondani hisz semmi nem derült ki belőle még és semmi nem is történt.
Ha viszont csak ugyanazt leírod ami a könyvben van, akkor ne vedd magadra! Viszont akkor nem értem miért kértél kritikát, hisz nem is a te írásodról van szó.
Pontozás.: 5/3

Megjegyzés: Miért akarsz minden bejegyzés elejére rakni egy Miniont? Felesleges. Nem tudom miért vagytok erre rákattanva, hogy egy tökre oda nem illő dolgot betesztek az elejére.

Fannii.:
Kinézet.:
Nekem nem jönnek be ezek az "átlátszó"  - vagy nem is tudom minek nevezzem - fejlécek. Olyan, mintha négy képet bedobtál volna középre és Szerusz. Nekem nem tetszik. A blogod valahogy túl egyszerű...semmi figyelemre méltó vagy figyelemfelkeltő nincsen benne. Jenni is említette, mintha valami hiányozna és én is így érzek.
Mi ez?
Mondjuk a lendület vagy a dinamika, amit a színekkel esetleg ki tudnál fejezni?
Nagyon egyhangú.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Az első, amit megnézek egy blogon vagy blogban; azok a szereplők. Komolyan, a fejléc se érdekel túlságosan, először a szereplők.
Mikor a Te történeted szereplőit néztem...mondom mi van?
A fejemet fogtam és folyamatosan azt motyogtam; "Úr Isten, ez komoly?!"
És most tőled is megkérdezem;
Úr Isten, ez komoly?!
Semmi, ismétlem semmi gond nincs azzal, ha valaki több blogot ír, vagy csupán szerkesztője egy oldalnak. Tényleg, csak szárnyaljon a képzelet.
Na de egy blogon?
Nem, határozottan nem.
Szerintem minden sztori - legyen akármilyen gagyi vagy fantasztikus, vagy éppen egy harmatgyenge próbálkozás - megérdemel egy külön blogot. Vannak még rajtad kívül rengetegen, akik így oldják meg a dolgot, hogy két sztorit benyomorítanak egy helyére. Valószínűleg azért, hogy a feliratkozók megmaradjanak és ne kelljen újakat gyűjteni vagy nem tudom. De tényleg, bárki tudja ennek a rejtélynek az okát az írja meg! Ezalatt a kritika alatt kommentben, chaten vagy írjon üzenetet, de tényleg.
Szóval lényeg a lényegben:
Sürgősen csinálj külön oldalt egy másik sztorinak!
Huh baszd meg, ezt most nem vágom.
Nézhettek akármekkora szőkének - barna vagyok - én ezt nem értem. Te most csak simán bemásolod ezt a könyvet? Úgy ahogy van? Szóról szóra? Mert ha igen, nem értem miért kértél róla kritikát, mivel ez nem a Te saját műved ergo nincs mit értékelni, mert semmit nem dolgoztál rajta, azon kívül, hogy begépelted. Ha viszont ez(ek) a könyvek alapot adnak a saját sztoridnak vagy ezekről a könyvekről másolsz....akkor, azt javaslom, amit Jenni. Néha azért biggyeszd oda ki-mit mond.
Részemről ennyi, nincs több hozzáfűzni valóm. Mielőtt jönnének a "Hát ezzel nem értek egyet" pipák,  a beszólogatások, esetleg az anyázások meg "Mi ez az oldal?!" szöveg azelőtt közlöm - és ez nem csak neked szól - ha valaki kritikát kér, akkor egy sztorit is csatoljon már mellé, ami tényleg az ő műve. Vagy ahol nem több fél óra műve rájönni, hogy akkor ez most mi is akar lenni.
Köszönöm.
Pontozás.:5/2,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 2,75





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése