2013. július 26., péntek

#72. Kritika - Memories about us

Cím: Memories about us
Link: http://memoriesaboutuslouisandsophia.blogspot.hu/
Író: V. Directioner

Jennii.:
Kinézet:
Nem szeretem a png fejléceket, de ez kimondottan tetszik. Nem tudnám megmondani miért, de tetszik.
A modulsávon én kicsit változtatnék. Tedd ki az oldal megjelenítés számlálót. A modulok szövegének méretét szerintem vedd lejjebb.
A modulsávot állítsd át, hogy az egészen csak egy sávos legyen. (Nem tudom jobban elmagyarázni de, ha segítség kell írj nyugodtan.) Ha csak egy sávos lesz, akkor már kisebb lesz az egész modulsáv, hiszen így nagyon zavaró, hogy majdnem akkora, mint a szövegrész.
Számomra mondjuk az egész modulsáv túl egyszerű, de ettől függetlenül szerintem jó.
Pontozás: 5/4

Sztori:
Ahogy elolvastam a prológust (hurrá, van prológus), nekem egyből az jött le, hogy vagy Sophianak vagy Louisnak balesete volt, ami során úgy megsérült a feje, hogy mindent elfelejtett.
Az első fejezetben az idézet után rögtön a fejezet jön, az ilyenre figyelj, hogy válasz el mondjuk két enterrel.
Számomra az egész történet sablon. Más körítést adtál neki de baleset, mindent elfelejt.
A fogalmazás módod nekem kicsit egyszerű. Vihetnél bele több érzelmet, mert kizárt dolog, hogy Sofie nem érez semmit Louis iránt. Hiszen, ha egyszer bele szeretett akkor most sem kéne, hogy közömbös legyen neki. Vagy ezt csak én gondolom így?
Ami tetszik, hogy bele írtad Lout, Luxot is..még, ha nem is volt - eddig - nagy szerepük, de legalább kicsit túl mentél a One Direction-ön.
Vannak dolgok amiket szerintem kihagyhatnál, mint például "gratula Tomlinson", meg ilyen megjegyzések, amiket saját maguknak tesznek meg.
Remélem, hogy sikerül kitűnnöd majd és valami újat mutatni a történet során.
Pontozás: 5/3

Fanniii.:
Kinézet.:
Nem hatott meg túlságosan a fejléced. Egyszerű, de jó. Azt sürgősen állítsd be, hogy a szereplőkről a képek egymás alatt helyezkedjenek el, ne pedig össze-vissza. Bár én híve vagyok az oldalaknak. Ergo ha van egy fejléced, amin ugyebár a szereplők vannak, akkor fölösleges oldalra kipakolni az összes szereplőt. Készíts egy "Szereplők" menüpontot és máris több helye van a  fontosabb dolgoknak, mint például a lélekszámláló. Mindenképpen állítsd be, hogy a fejezeteknek szánt hely, valamivel nagyobb - vagy közel egyforma nagyságú legyen az oldalsávval.
Ohh, és nekem nem jön be, ha a a "Magamról" rész lent van a sunyiban
Pontozás.: 5/3,5

Sztori.:
A prológus után mindent tudtam.
MINDENT.
Esküszöm egy fejezetet nem olvastam el a prológus után, de már tudtam, hogy vagy az úgynevezett Sophia-nak vagy Louisnak lesz amnéziája. Ha engem kérdezel Louisra tippelek, mert akkora nagyobb bonyodalomra számíthatunk, amit előtted már 80 millióan leírtak.
A francbaaaa, elvesztettem a magammal kötött fogadásomat...a csaj lett amnéziás..:/
A fogalmazásod egyszerű, unalmas. Körülbelül az első blogomnál írtam így, de már annak is vége van.
Ha egy sztoriban szerepel a kórház, az ember mindig szívszaggató gondolatokat, érzelmeket, beszélgetéseket na mindemellett sírást vár. Tőled ebből nem sok jött át. Engem zavarnak ezek a szemszögváltások.
Louis és Sophia szemszöge oké, de Harry? Őszintén, azon kívül, hogy a One Direction tagja mi köze van a bloghoz? És egy "kívülálló szemszöge"...van ennek értelme? Tisztességgel becsülettel bevallom, maximum hat fejezetet olvastam el, azt is úgy, hogy az ötödiket, hatodikat és a nyolcadikat kihagytam.
Justagirl...remélem megfelel. ;)
Nos maradjunk annyiban, hogy másnak biztos bejön a sztorid. Remélem az olvasóid megmaradnak és ha valaki esetleg felteszi azt a kérdést, hogy;
Valaki be tudná linkelni azt a blogot, ahol a csaj amnéziás lesz? - Remélem a Te blogodat is felsorolják a többi száz között.
u.i.: Ha kint lesz a kampányunka ajánlom, hogy olvasd el.
Pontozás.:5/2,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,75
Sztori.: 2,75


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése