2013. július 27., szombat

#73. Kritika - Just one life

Cím.: Just one life...
Link.: http://justonelifesomewhere.blogspot.hu/
Író.: Eszti White

Jennii.:
Kinézet:
Alapjáraton szép lenne DE!, valamiért nem fér bele az egész blog a képbe és még csúszka sincs, hogy állítani tudjam. A fejléc nekem nagyon tetszik.
A modulok címének betűtípusát változtasd meg vagy a méretet vedd lejjebb, mert - számomra - elég zavaró, hogy nem fér ki egy sorba a cím.
Pontozás: 5/4

Sztori:
Először is kezdem ott, hogy az utolsó két bejegyzésed nem ide való. Egy blog legyen blog, ami csakis a történetről szól. Nem az, én is hihetetlenül örültem és elérzékenyültem, hogy a fiúk már három évesek. Én azt sem értem, hogy miért írod le egyes zenékről a véleményed. Mármint nem lenne semmi baj ezzel, ha egy kritikákkal foglalkozó blogról lenne szó. Remélem érted mit akarok ezzel mondani.
Viszont maga a történet. Jézusom. Csak azért nem olvastam el egyhuzamban az egészet mert nem volt időm, de kétszer neki álltam és végeztem is vele.
Maga az alaptörténet kicsit sablonos de akkor is imádom. Ahogyan az érzésekről írsz. Maga, ahogy írsz. Semmi helyesírási hiba.
A feliratkozóid száma egyel nőtt.:)
Pontozás: 5/5

Fannii.:
Kinézet.:
Elállítottam a csúszkát és a fele nem látszik BASZKI!
Megnyitom még egyszer és már csúszka sincs!
Ezt sürgősen változtasd meg. Fölösleges a két modulsáv.
A fejlécednek semmi köze a bloghoz. Nekem tetszenek a ceruzarajzok, viszont ilyeneket általában akkor használják fel, ha a teret akarják kitölteni a fejlécen. Legalább a két főszereplő lenne rajta és azt mondanám tök király. Már az első fejezetet is elolvastam mire rájöttem, hogy nem tudom Te hogyan képzeled el Owen-t. Mikor megnéztem a Szereplők menüpontnál a képeket és Owennél megláttam Harryt. Mondom.:
Könyörgöm, add Istenem, hogy ez ne egy elcsépelt fanafiction legyen!
És hála az égnek nem lett az!
Viszont a bloglovin követők, ami megmutatja hányan követnek: felesleges. Szerintem minden mehet át a jobb oldalra. De ott is tartsd meg a fontossági sorrendet: lélekszámláló, blogarchívum, rendszeres feliratkozók utána ahogy már akarod.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Úristen.
Ennyi.
Végem volt. Egyhuzamban olvastam el a sztoridat és azt kell, hogy mondjam; ez egy remekmű.
Fantasztikusan fogalmazol, nagyon jók bár be kell valljam néhány leírásom átgörgettem, mert bizonyos része - számomra legalábbis - unalmas volt.
Nem akarok "okoskodni" vagy ilyesmi, de annak ellenére, hogy ez egy nagyon jól és szépen összeszerkesztett blog, nem olyan nagy a nézettséged. Félre ne értsd, ez szép meg minden, de a sztori többet érdemel.
Legalábbis szerintem.
Szóóval, hamarosan kint lesz a kampányunk ha Jenninek végre sikerül megcsinálni a képet és remélem, hogy te is hasonlóan vélekedsz majd. ;)
Plusz egy rendszeres feliratkozó!
Pontozás.:5/5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 5


6 megjegyzés:

  1. Köszönöm először is, mindkettőtöknek a kritikát!:) Másodszor azzal kezdeném, hogy fogalmam sincs, kinézetbe mi lenne jó. Valakinek ez, tetszik, valakinek az. Egy barátnőm véleményét kértem ki, és úgy nagyjából vele csináltam, de őszintén szólva nekem sem tetszik, ami azért is furcsa, mivel az én blogom. De sajnos nincs valami sok időm ezzel foglalkozni, ám ha mégis lenne, nem tudok "normálisat" összehozni, ami úgy tényleg "istenigazán" tetszene.Szóval szeretnék majd valakit keresni, aki elvállalná ezt, de mindenkinek rengeteg dolga van.:| Jenni: igen, azt az utolsó két bejegyzést már levettem a főoldalról, mert én is rájöttem, hogy teljesen felesleges, és úgy a kinézettel teljesen egyetértek veled is, és Fannival is.:D A sztorihoz nincs különösebb hozzáfűznivalóm, hisz mit is mondhatnék?! Egyszóval tényleg köszönöm!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kinézetben szívesen segítek, ha gondolod! :)
      Jennii T.

      Törlés
    2. Igen, azt megköszönném!:)

      Törlés
    3. https://www.facebook.com/olcshii.canibaal Jelölj be fb-n és akkor ott megbeszéljük. :)

      Törlés
    4. Nagy gond, ha emailt írok?:) *elkérhetem a címed? vagy esetleg írj rám: eszti.9827@gmail.com*

      Törlés