2013. július 21., vasárnap

#70. Kritika - The vampire story

Cím: The Vampire Story
Link: http://myvampireandme.blogspot.hu/
Író: Anastasia Steel


Fannii.:
Először is. A nyakam teszem rá, hogy olvastad a Szürke ötven árnyalatát! :D Na de akkor jöjjön a blog értékelése.
Kinézet.:
Sötét..már túl sötétnek mondható. A vámpír témának alapjáraton megfelelne, de némi színt - mondjuk vöröset - elviselne a blog. Ráadásul nem értem miért reflektor a háttér. Számomra egy blogon nem fontos egy fejléc. Végül is nem sok értelmét látom. Rárakod a szereplőket és már nem olyan fontos szereplő modult csinálni. De egy misztikus blognál teljesen másként hat az egész. Szerintem a misztikus vagy nem az általános témákkal foglalkozó blogoknál fontos a fejléc, azért az megad némi hangulatot olvasás előtt. A lélekszámlálót teljesen felhelyezném. Hiányzik a szereplőkről kép. Chat szerintem nem olyan szükséges de ez is egy jó módja, hogy értékeljék a munkádat. Jenni is említette, hogy azt mindenképpen állítsd be, hogy ha valaki megnézi a linkeket ne fekete legyen.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Először is:
Sajnálom, hogy nem írtad le, hogyan is találkozott Emily és Harry, Kíváncsi lettem volna rá, hogy találkoznak, hogy mondja el Harry, hogy vámpír. Biztos nem úgy; hogy;  "Cső vámpír vagyok, kóstold meg a szaftom!".
Oké befejeztem.
Szóval ez mindenképpen érdekelt volna és ennek ellenére remélem, hogy valahogy mondjuk visszaemlékezésként leírod. :)
Valószínűleg amit most írok az a  kinézethez megy, de ha már a fejezetekről írunk, akkor inkább ideírom. Szóval.
Annyi a gondom, hogy nem választod el láthatóan, hogy itt most elválik a Te leírásod és maga a fejezet. Az egy enterezés nem elég. Tegyél öt X-et, vagy bármilyen design-es oldalról letölthetsz térelválasztót. Nem tudom lehet, hogy ez nekem nem jött be és csak nekem tűnt fel, hogy;
" ... leélt volna vele egy ÖRÖKKÉVALÓSÁGOT! (CSUPA NAGYBETŰVEL) "
Erre annyi volt a reagálásom, hogy LÁTOM.
Az ilyeneket lényegtelen kiírni, egy úgy tűnik hülyének nézed az olvasót. És azáltal, hogy dőlt betűvel írtad azt a bizonyos szót, mér az adott neki némi hangsúlyt, melyet szerintem mindenki érzékelt.
Jól fogalmazol és itt kifejezetten tetszik, hogy mintegy külső szemlélőként írod le a sztorit. Néha meghazudtolod a sztoridat. Egyszer így viselkedik Harry máskor meg másként. Itt most a vámpír Harry-re gondolok. Mikor a szemfogával sebezte fel Emily ajkát és kiserkent a vére nem történt semmi, de mikor a csaj megszúrta magát akkor már; Váá kiszívom a véred. Én már az első ilyen kis "bakinál" vártam, hogy rácuppan a nyakára. A fejezetek szerintem is lehetnének hosszabbak, és egy kis Alkonyatos vonulatot én is felfedeztem, de semmi vészes.
A helyesírási hibákra mindenképpen figyelj oda! Javaslom a többszöri átolvasást, mivel néhány betű esetleg szó kimarad, ezáltal totál értelmetlen a mondat.
Nagyon remélem, hogy a kilencedik fejezet egy álomra épült....hisz egy vámpír nem halhat meg.....ugye?
Ugye? :D
Meg ne öld!! :D
Pontozás.:5/3,5

Jennii.:
Kinézet.:
Maga az egész desing elég sötét. Igaz vámpírok meg minden ilyesmi, de számomra ez már túl fekete.
A modulsávban a legfontosabb dolgok kint vannak viszont nekem kicsit csupasz. Tegyél ki valamilyen képet, ami illik a sztoridhoz, tegyél ki chatet, írj ki elérhetőségeket vagy sorakoztasd fel a szereplőket. Ugyanis a szereplőkről semmilyen képet nem kaptunk. Vigyél bele valamilyen színt, ha a sablonon nem akarsz állítani akkor tegyél be valamivel kicsit világosabb hátteret.
Állítsd át, hogy a linkeket, ha megnézem akkor a szín ne váltson át feketére mert nem látni belőle semmit.
Pontozás: 5/3.5

Sztori:
Prológus elején ismét "Leírom a prológust". Miért írjátok oda? A bejegyzésben címében le van írva, hogy "Prológus". Az olvasó is ki tudja következtetni, hogy nyilván nem az első fejezetet fogod leírni.
Elolvastam a prológust és: Óó, ez tiszta Alkonyat. Viszont mégis kíváncsi voltam magára a történetre is.
Aztán egy huzamban elolvastam az összes fejezetet. Véltem benne felfedezni Alkonyatos szálakat és valamiért Harry helyébe mindig Edwardot képzeltem. A sztori nekem tetszik, mert nem sablon. A fogalmazásod is tetszik viszont! Vannak helyesírási hibák, betű lehagyások illetve vannak mondatok ahonnan kihagysz szavakat ezáltal nem értelmes a mondat! Mielőtt megosztod olvasd át kétszer, hogy van-e benne hiba.
Véltem felfedezni olyan dolgokat, mint például: Az első fejezetben a lány neve Emily Smith majd a másodikban már Emily Sparks. Az első fejezetben Harry mondja Emilynek, hogy szereti de a nyolcadik fejezetben viszont azt írod, hogy Harry soha nem mondja ki, hogy szereti Emilyt.
Aztán megnevezések: Emily csak Ms.Sparks mivel az a leánykori neve. Akkor lenne Mrs. ha a férjének az lenne a vezetékneve, hogy Sparks.
Összességében van még mit javítani rajta de nekem tetszik.
Pontozás: 5/4
Megjegyzés: Remélem az utolsó fejezet csak egy álom.

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.. 3,75


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Köszönöm csajok a kritikát!:) Mindenképpen változtatok. xx Ana

    VálaszTörlés