2013. július 31., szerda

#74. Kritika - I hate you, I love you over and over again

Cím.: I hate you, I love you over and over again
Link.: http://onedirectionloveyoumorethaneverything.blogspot.hu/
Író.: Dorina Nagy

Jennii.:
Kinézet.: 
Ha az egész designt nézem, akkor szép. Viszont nekem személy szerint a modul címének és a lapok címének a betűtípusa nem tetszik.
A fejléc alapjáraton tetszik. Passzol mindennel.
Annyi, hogy szerintem azt a pár szereplőt felesleges oldalra kipakolni, hiszen van egy oldal a szereplőknek - ahol viszont nincs kép - szóval szerintem pakold át oda őket. Viszont az egy hatalmas piros pont, hogy egységes képet tettél ki a szereplőkről.
A képek helyett tegyél ki infókat a blogról vagy az elérhetőségedet.
Pontozás: 5/4.5

Sztori:
Maga az egész sztori végül is az, hogy egy lány összefutott Harryvel. Harry nem volt neki szimpatikus, sőt utálta. Véletlenek sorozata után végül is csak beleszeret. Ha csak így nézzük a sztorit, sablon. Viszont megbolondítod egy-egy kis dologgal, ami visz egy kis színt az egész történetbe. Olvasgattam, de nem nyerte meg a szívemet.
A fogalmazásod. A vesszőket, pontokat össze-vissza pakolod a mondatokban. Helyesírási hibák, elírások, szókihagyások. Tanácsolnám, hogy mielőtt kiteszed a fejezetet olvasd át kétszer és az ilyen hibákat ki tudod küszöbölni.
Egy dolog, ami még zavar. Példával magyarázok, mert másképp nem megy.
"-Ááá-ordítottam torkom szakadtából.Az adrnalin szét áradt testemben a hűvös szél arcomnak csapódott.Legalább 100-al mehettünk.Boldog voltam nagyon is.Kezemet magasba tartottam és élveztem a száguldást .Hajam levegőben szállt.
-Hát nem csodálatos?-próbáltam túlordítani a szelet."
Mindkettő mondatot Audry mondja. A "szállt" szó után jöhetett volna egy "-" aztán pedig, "Hát nem csodálatos?". Mivel ezt egy ember mondja nem kell új sorban kezdeni.
A számokat is betűvel írd ki!
Mint írtam nem lopta be magát a szívembe, de ettől függetlenül nincs vele baj. Lehet ez az én hibám, nem tudom.
Pontozás: 5/3.5


Fannii.:
Kinézet.:
Nem tudnám megmagyarázni miért, de egyáltalán nem jön be a kinézet. A háttered - nekem is hasonló volt, és örülök, hogy felnyitották a szemem - olyan, mint egy tapéta. A fejléced olyan sötét. Ahogy elolvastam Jenni kritikáját nem kell számítanom se vérre, se drogra semmi illegális vagy veszedelmes dologra. Számomra nincs összhangban a fejléced és a háttered. A lélekszámlálót mindenképpen feljebb helyezném el. Van egy szereplők menüpontod, ami voltaképpen totálisan felesleges. Szerintem döntsd el, hogy oldalra pakolod ki a képeket közszemlére, vagy oldalként. Az utóbbit javasolom.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Minden pont, vessző és gondolatjel után szóköz kell! Ezt mindenképpen tartsd be! Nagyon nehezen lehet elolvasni, mert minden összefolyik - számomra legalábbis. A helyesírás ellenőrzőt mindenképpen használd, azért van. Bizonyos részeknél írsz olyat, hogy "Kocsiban" vagy "Kb. 5 perccel később". Szerintem ez fölösleges. Írsz egy mondatot, hogy beindította az autót és elindultunk együtt a naplementébe vagy valami.
A történeted alapjáraton tényleg sablonnak számít. Engem se kötött le nagyon. Nem tudom mit mondhatnék még. Én is elmondtam mik a gondjaim Jenni is, amivel egyetértek. Szóval legyen ennyi, és így utólag. A betűtípust váltsd le. Szerintem olvashatatlan vele a sztorid.
Pontozás.:5/3,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4
Sztori.: 3,5






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése