2013. július 4., csütörtök

#64. Kritika - Who am I in fact?

Cím.: Who am I in fact?
Link.: http://who-am-i-in-fact.blogspot.hu/
Író.: Henrietta Heiszler

Jennii.:
Kinézet.:
Na kezdem akkor felülről. A fejlécen nekem az a szem nem tetszik, valahogy nem illik bele. Illetve ahelyett, hogy a karikába rakod a lányt szerintem kitehetted volna rendesen Őt is. Ettől függetlenül viszont szép. Nekem tetszik. Passzol a háttérhez.
A bogot húzd összébb mert nagyon zavaró, hogy nem lehet átlátni rendesen.
A kritikáknak - amiket kapsz - csinálj egy külön lapot mert ez így nem jó, hogy megtöri a történetet.
Az oldalmegjelenítés számlálót tedd feljebb! Az Exchanges miért van ott?
Figyelj rá, hogy az összes bejegyzésben egyforma legyen a betűméret.
Pontozás.: 5/3.5

Sztori.:
Kezdem ott, hogy nagyon kis cukik a Nudlik a Gruból, de ne rakj be minden egyes posztba egyet! Annyira komolytalanná teszi.
Az első bejegyzés a "Who I am" lenne gondolom a Prológus. Na már most nekem az nem tetszik benne, hogy évekre tagoltad.
Maga a sztori jó, nem sablon, de engem valahogy nem kötött le. Lehet az én hibám.
Az írásod és a fogalmazásod. Néha érthetetlen és fura.
Figyelj arra, hogy ha jelenben kezdesz akkor ne válts át múltra és ez érvényes fordítva is.
Pontozás.: 5/3.5

Fanniii.:
Kinézet.:
Hát a szem az szerintem is fölösleges, de ennek ellenére nekem nagyon bejön a fejléced. A lélekszámlálót helyezhetnéd feljebb, a kritikáknak csinálj új oldalt, mert nagyon zavaró, hogy csak úgy beékeled. Én személy szerint ezeket a "rossz híreket" is inkább külön egy Szöveg modulba írnám és akkor biztos, hogy látják és nem a fejezetek közé ékelődik be. Egy archívumnak - bármilyen formában - nagyon örülnék.
Lehet, hogy csak szerintem, de a chat az kaphatna valamivel sötétebb színt, hogy ne az töltsön ki mindent. Hiba a fejezetet olvastam, a chat valahogy mindig odavonzotta a tekintetem.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Ha ez a "Who I am" akar lenni a Prológus....akkor nem jött be. Ez az évekre tagolás...lehet, hogy csak én vagyok vele így, de nekem bejött volna, hogy akkor is leírod, hogy szakítanak, konkrétan leírod az előzményeket, hogy miért is történt meg a szakítás nem csak azért, mert valamelyik szülő hipp-hopp kap egy melót. A számokat írd ki betűkkel!
A sztorid számomra igenis sablonos. Csak te megcserélted a sorrendet. A normális sorrend: találkozás, randi, smaci, veszekedés, kóma, -  esetleg amnézia, azután póló megfogása ergo emlékezet vissza - kibékülés smaci, szex, gyerek, dühödt ex-barátnő/pasi. Nálad egyből a kómával kezdtük. Néha tényleg értelmetlenül fogalmazol. Ráadásul olyan értelmetlen és fölösleges mondatokat, sorokat írsz le, hogy az orrnyergemet nyomogatom, hogy ne fejeljem le a monitort. Gyakoriak a tőmondatok, amiket simán összekapcsolhatnál az előző mondattal, vagy éppen kibővíthetnéd. A smiley-kat meg hanyagold.
Engem egyáltalán nem kötött le.
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 3,25


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kaphatnék kritikát erre a blogra? http://bigtimerushandus.blogspot.hu/
    (2-en írjuk,de ez fel is van tüntetve a blogon)
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés