2013. július 26., péntek

#71. Kritika - Lemaradva

Cím: Lemaradva
Link: http://lemaradva.blogspot.ro/
Író: Ally Belle

Jennii.:
Kinézet:
Nem tetszik. Az nem baj, hogy nincs fejléc de. A jobb modulsáv csupasz. A bal modulsávban a legnépszerűbb bejegyzések modul véleményem szerint felesleges. Tegyél ki képet a szereplőkről, oldal megjelenítés számlálót, elérhetőségeket. Kicsit tuningold fel az egészet! Szívesen segítünk, ha valami nem megy.
Szívesen látnék a szereplőkről képet!
Pontozás: 5/2

Sztori:
Először is a Prológusnak felesleges egy külön lapot szánni, hiszen a prológus ugyanolyan fontos eleme egy történetnek, mint mondjuk az első fejezet. Pluszban, aki rendszeresen olvassa a blogod az nem fogja már a prológust olvasni illetve, aki újonnan téved a blogra az úgyis elölről kezdi.
Na akkor a történet. Elolvastam a prológust és nekem maga az alaptörténet - már az alapján - tetszett.
Először azt hittem, hogy fogsz írni a levelekből is. Ehelyett - szerintem - a legfontosabb részen átugrottál. Szerintem sokan kíváncsiak lennének arra, hogy Dana apukája miket is írt. Aztán itt van az, hogy régebben játszódik a történet, ami hozza magával a régi beszédet, amitől én személy szerint kikészülök. Magam sem tudom miért, de ez személyes hiba. Furcsa volt nekem, hogy Dana "kendnek" hívja az anyukáját.
Én a prológus alapján egy teljesen titokzatos történetre számítottam, de nem ezt kaptam.
A fogalmazásod szép és teljesen jól vissza adod a régi időket ezzel a "beszéddel". Ügyes vagy.
Engem személy szerint nagyon nem kötött le de ennek ellenére teljesen rendben van.
Pontozás: 5/4.5

Fannii.:
Kinézet.:
Nekem sem jön be. A háttér..miért a könyvek? Annyi gyönyörű háttér van a világon, miért egy könyvtárat választottál? Hamarosan közzétesszük a "Hátterek" menüpontot, remélem ott majd találsz valamit, ami a kedvedre lesz. Ha nem szeretnél fejlécet, akkor csupán annyit kérek, hogy a cím betűtípusát sürgősen változtasd meg! Szerintem fölösleges a két modulsáv. Lényegében egyiket sem használod ki. A "Legnépszerűbb bejegyzések" teljesen fölösleges. Úgyse azt fogja nézegetni az olvasó. Hiányolom a lélekszámlálót akár, ha nagyon szeretnél egy chat ablakot is nyithatsz. De a lényeg, Jenni is említette ha valamiben segítségre lenne szükséged, mi szívesen segítünk.:
Pontozás.:5/2,5

Sztori.:
Ha esetleg olvasta a kritikáimat, vagy éppen a Jenniét, te is tudhatod, hogy nem szeretem, ha a prológusnak külön oldal van szánva. Elszakítod a történettől, pedig az a legfontosabb része az egész sztorinak. Egy író sem úgy csinálja, hogy külön kiadja a prológust egy külön könyvként, majd a fejezeteket egy másik könyvben kiadja. Ahogy olvastam a prológust, nagyon megkedveltem, mint az írásmódodat és magát a történetet is. Nagy kíváncsisággal kezdtem el olvasni az első fejezetet. Fantasztikus az írásmódod, nem tudom hány éves vagy, de egyszerűen elképesztő az írásoddal mennyire le tudod az olvasók számára írni az akkori világot. Ahogy Jenni én is kikészültem pár dologtól például.:
" az anyu, a Mariann néni, az Enikő néni."
Na én ezektől mászom a falra. Meg az ismétlésektől. Egymás utáni három mondat, ugyanúgy végződött: mint az anyu.
Miért nem lehetett azt írni; mint az édesanyám, mint Ő.
Nekem is hiányoztak a levelek. Vártam az első fejezetben azokat a bizonyos kis levélrészleteket, amiktől szétbőgöm az agyam. De, ahogy az eddigi fejezeteket olvastam, biztos sort kerítesz egy zokogós részre.
Pontozás.:5/4

Végleges érékelés.:

Kinézet.: 2,25
Sztori.: 4,25

2 megjegyzés:

  1. Oké, nagyon szépen köszönöm a kritikátokat! Hasznos volt :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és novemberbe leszek tizenhárom, szóval még 'kicsi' vagyok :D

    VálaszTörlés