2013. július 11., csütörtök

#69. Kritika - I'm a wolf

Cím: I'm a wolf
Link: http://farkas-fanfic.blogspot.hu/
Író: Flo. Ł Fryst


Fanniii.:
Kinézet.:
A fejléced alapjáraton szép lenne...de nekem nem jön be. Oké, hogy farkasnak mindenképpen lennie kell benne, hisz a cím alapján mindenki rájöhet, hogy nem tündérekről van szó. De mivel elsősorban emberekről szól a történet, számomra egyértelmű, hogy akkor a fejlécben is az emberek kapnak nagyobb szerepet.
Elmondom én hogyan képzelem el a fejléced, nem szükséges elolvasni, de így tuti ütős lenne.
Ez a színárnylat maradhatna, annyi lenne, hogy a farkas szeme lenne legfelül, ami a fejléc bal oldalától egészen a jobb oldalig tartana, mintha figyelné az "ember-szereplőket" vagy nem is tudom már, hogyan nevezzem őket. Mint említettem alatta lennének az emberek, leginkább a főbb szereplők, vagyis nem kellene a blogban feltűnő összes embert rányomorítani a fejlécre.
A lélekszámlálót a rendszeres olvasók modul felé helyezném el.
Óóó és egy szereplő listának - oldal formájában vagy pedig a bal modulsávban - nagyon örülnék!!
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Nekem bejön a sztorid. Tényleg eszméletlen jó! Sok sztorit kellett elolvasnom a mai nap folyamán és ezt élveztem a legjobban! Egy kérdésem lenne:
Olvastad a Borzongást (Shiver) ?
Mert mikor ilyen sztorit olvasok mindig ez jut eszembe. :D
A lényeg a lényegben, hogy a sztori jó, nem sablon és szépen is fogalmazol. Annak ellenére, hogy a történet az 1D-ről szól végre nem arról kellett olvasnom, hogy a főszereplő csaj el ment vásárolni, majd találkozott valamelyik taggal, akit igazából utál majd halálosan szeret.
Ennyi köszi, hogy beküldted és végre találtam egy jó blogot!
Plusz egy feliratkozó!
Pontozás.:5/5

Jennii:
Kinézet:
Maga az egész design egyszerű de szép. Nincs túlcsicsázva és pont ez az egyszerűség fogja meg az embert. Maga a fejléc szép csak kár, hogy Zayn annyira el van mosva. Jól látom, hogy az egyik farkasnak fülbevaló van a fülében?
Az archivumot egy picivel feljebb tenném és az oldal megjelenítések számát is, de nem a legtetejére.
Ahogy Fanni említette én is örülnék egy szereplő listának. Ha nem akarod modulként kitenni, hogy felborítsa a rendet akkor csináld meg lapként.
Pontozás: 5/4.5

Sztori:
Végre egy 1D-s fanfic ami nem sablon. Köszönöm Istenem.
Mivel még csak a prológus és az első fejezet van kész nem sokat mindent tudok írni viszont...
maga a sztori az nagyon tetszik eddig. A fogalmazásod szép. Pluszban sehol egy helyesírási hiba.
Nekem nagyon tetszik, plusz egy feliratkozó. :)
Pontozás: 5/5
Megjegyzés: Miért van feliratkozó határ? Ezeken én annyira ki tudok akadni. :\

Végleges pontozás:

Kinézet: 4.2
Sztori: 5



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése