2013. július 30., kedd

#89. Kritika - Broken hearts

Cím: Broken Hearts
Link: http://broken-hearts-xaxa.blogspot.hu/
Író: Szaszax

Jennii:
Kinézet:
A fejlécben az az egy dolog nem tetszik, hogy bal oldalon a lányról egész alakos kép van. Nekem az valahogy ront az összképen. A cím betűtípusa sem tetszik. Szerintem sokkal szebb lett volna, ha olyan betűtípussal van írva, mint az alatta lévő szöveg. A másik dolog, ami zavar a fejlécben a mérete. ÓRIÁSI. Ahogy megnyitottam a blogot szinte berobbant a képernyőre és csak lestem, hogy akkor most hol a történet?! Viszont a jobb oldala az nagyon szép és iszonyatosan tetszik.
A modulsáv elég "csupasz". Tehetnél ki chatet, elérhetőségeket, szereplőkről képet. Bizony, hiányolom a szereplők bemutatását. A blog leírása viszont számomra kissé felesleges. Az egész blog szélességét is összébb húzhatnád, mert nem látszik teljesen a szöveg jobb oldalon.
A színekkel és a betűtípusokkal nincs bajom.
Pontozás: 5/3


Sztori:
A  prológus szerintem figyelem felkeltő. Bár néhol hiányoltam a vesszőket, de ennek ellenére nincs vele nagy baj. Vagyis még van egy dolog! Vessző után szóközt kell tenni! Az külön tetszik, hogy külső szemlélőként írtál..imádom az ilyen történeteket és személy szerint írni is imádom Őket. Szerintem sokkal nagyobb szabadságot ad az írónak, ha külsősként írja meg. Így nem kell szemszögeket váltogatnia, hanem egyszerre belevonhatja minden szereplő gondolatát.
Az első fejezetre rámegyek..mondom mi ez a sok rizsa az elején. Voltak benne hasznos infók, mint például, hogy nem állítasz komment határt - Isten Áldja Amerikát!. Viszont szerintem ezt modulsávba is kiírhatod "Infók" címen.
Először kicsit az írásodról papolnék. Találtam némi felesleges információt - ha lehet így mondani - a fejezetekben. Nem akarok most kiemelni konkrét példákat, de belefutottam pár ilyenbe. Találtam olyan mondatokat, amik egyrészt rettentő hosszúak másrészt pedig ömlesztett mondatok. Vannak olyanok a történetedben, amiket simán két mondatban le lehetne - sőt, talán kellene - írni, de leírod egyben. Tagolásra figyelj! A számokat kötelezően betűvel kell kiírni.
Ami nekem furcsa volt az első fejezetben az az volt, hogy elvileg a "Három muskétás" sülve főve együtt van iskolán kívül Jake mégsem tudta, hogy Char zenél, sem pedig Jannie azt, hogy Jake. Ez így valahogy számomra nem passzol össze. Az írásod maga szerintem átlagos. Nem mondom, hogy rossz, mert annál jóval jobb de azt sem mondanám, hogy jó. Semmi szép hasonlat, vagy szívet melengető szóhasználat. Semmi feltűnő nincs az írásodban véleményem szerint.
Volt egy rész..majdnem elsírtam magam.. és nem örömömben. Mi az, hogy "lécci"?! Az légyszi, esetleg. Úristen, bocsánat de én ezektől a hajamat ki tudom tépni. Szó szerint.
Néhány fejezet nagyon rövid..amit leírsz mondjuk két fejezetben simán leírhatnád egyben.
A karakterekkel kapcsolatban egy dolgot mondanék: Imádom Jake-t. Ne kérdezd miért, nem tudom. De így van.
Jake és Clare kapcsolata rettentően kiszámítható volt. Már az első közös jelentnél tudtam, hogy lesz itt több is. Így ezáltal nem mondanám, hogy váratlan fordulatokkal van fűszerezve a történeted.
Így utoljára: A történet teljesen átlagos. Számomra nem volt benne semmi olyan dolog, ami miatt úgy érezhettem volna, hogy Úristen, igen! Ezt olvasnom kell! Nagy vonalakban elolvastam az egészet, hogy tudjak róla írni véleményt de semmi több.
Pontozás: 5/3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése