2013. július 10., szerda

#66. Kritika - Pretty little liars

Cím.: Pretty Little Liars
Link.: http://csinoskishazug.blogspot.hu/
Író.: kriszty96

Jennii.:
Kinézet.:
Ez az a design amit egy szóval tudok jellemezni: Tökéletes.
Ami mondhatni úgy, hogy nem tetszik az a fejlécen, hogy Geroge egy kis karikába oda van biggyesztve. Nekem annyira ront az összképen de ettől függetlenül a fejléc is nagyon szép.
Az oldal megjelenítések számát kicsivel feljebb helyezném, de nem a legtetejére.
Mindig mondom, hogy vagy csak az archívum legyen vagy a külön lap a fejezeteknek de itt valahogy ez sem zavar, hogy mindkettő van. Mikor megláttam a "Chapters" lapot, hogy mindegyik fejezethez tartozik egy kép, húúha nagyon tetszett. Látszik, hogy sokat foglalkozol vele.
Pontozás: 5/5

Sztori.:
Elolvastam a prológust. Nem szeretek ilyen dolgokat írni de asdkmnssdhnf....imáááááádom. Na valahogy ez fejezi ki az érzelmeimet iránta. Az az utolsó szó, hogy "hazugságok", pirossal kiemelve olyan volt, mint mikor a filmekbe jön a nagy mondat majd hatalmas durranás, hatás szünet, feketeség. Elég drámai volt.
Ahogy olvastam a fejezeteket nem azt éreztem, hogy csak egy blogot olvasok a neten, hanem azt, hogy valami híres író könyvének a sorait bújom. Szépen? Nem, gyönyörűen fogalmazol és választékosan. Az írásoddal kapcsolatban csak annyi, hogy a számokat is betűvel írd ki!
A történet az valami hihetetlen. Végre nem egy sablon sztori, végre valami amiben van eredetiség.
Nagyon tetszik a sok gondolat menet, hogy sokat írsz arról, ami Grace-ben folyik. Mondjuk én kicsivel szeretnék több párbeszédet olvasni, de ennek ellenére komolyan imádom az egészet.
Végre egy blog, ahol nem látok helyesírási hibákat. Illetve van benne egy két szó ahonnan le lett hagyva egy-egy betű de ezek nem orbitális hibák.
Plusz egy feliratkozó. :)
Pontozás.: 5/5

Fanniii.:
Kinézet.:
A fejléceddel annyi problémám van, hogy nem értem a tollakat, és a körbe biggyesztett fazon sem illik a szépen megszerkesztett fejléchez. Ezen kívül minden szín passzol. Annyi biztos, hogy a lélekszámlálót és a rendszeres olvasók modult feljebb helyezném el. Az, hogy mikor érkezik az új rész valamivel lejjebb kerülhet.
Szépen tagolod a fejezeteket is, mármint magát a szöveget, bár nekem egy kicsi a betűméret - így a tagolás ellenére -  eléggé összefolyik. Mióta felfedezték az oldalakat - persze itt blogspotos modulra gondolok - azóta élek halok értük. Mármint annak tényleg van értelme és funkciója. Amint látom Te is használod őket, akkor szerintem lényegtelen, minden kis mozzanatot mondjuk a díjakat vagy a kritikát - oké, ezek nem olyan kis dolgok - kipakolni a fejezet helyére. Ezeket elég ha egy helyen tünteted fel őket, és én ebben az estben az oldal modult javaslom.
Pontozás.:5/4,5

Sztori.:
Hát annyi biztos, hogy nem fogok úgy reagálni, mint Jenni. Engem annyira nem kötött le a sztorid. Tény, hogy nagyon-nagyon szépen fogalmazol és választékosan, ezt aláírom. De, mintha valami orbitálisan régi regényt olvasnék, mondjuk Danielle Steel-től. Nem mondom, hogy ez gond, mert egy rakat pénzt keresett a könyveivel. Viszont én személy szerint nem erre számítottam, mikor a blogodra tévedtem. Én egy kifejezetten  a fiatalok stílusában és szóhasználatában íródott sztorira vártam, viszont helyette egy '70-es évekbeli regény hasonmással találkoztam. Még annyi, hogy - nekem -  sok az elmefuttatás és a gondolatok. Örülök, hogy írsz ezekről a dolgokról, viszont ezáltal a cselekvést és a történést valamivel kizárod.
A fent említettek ellenére jó a blogod, semmiképpen ne hagyd abba! A sok sablon sztori után, azért nem volt rossz egy egyedi sztorit olvasni. :)
Pontozás.:5/4,5

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4,75
Sztori.: 4,75





2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon szépen szeretném megköszönni a kritikát! Igyekszem kijavítani minden hibát és Jennii örülök, hogy tetszésedet lelted a történetben! Tényleg olyat szerettem volna alkotni, ami nem sablonos és örülök, hogy úgy gondoljátok ez sikerült is! Még egyszer nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igazán nincs mit, mi örülünk, hogy érdekelt a véleményünk. :)
      xoxo Fannii.

      Törlés