2014. augusztus 15., péntek

#106. Kritika - A vampire's life


Író.: GD Dia

Sztori.:
Ugyebár csak erről kértél kritikát, szóval lássunk hozzá.
Az első rész az nem egyenlő a  prológussal.
Ki fogok akadni előre érzem.
Maga az írásmódod az valami szörnyű. Minden egyes momentumot leírsz, ami alapjáraton nem lenne gond, de ahogy teszed az siralmas. Semmi körítést nem adsz a dolognak csak leírod, hogy így volt és kész. A prológus - már ha nevezhetem így - egy összecsapott, hanyag munka. Én értem, mit akartál kihozni belőle csak röviden szólva nem sikerült. Jó, hogy visszaemlékezéssel próbáltad megírni a dolgot, de semmi szükség nincs ezekre az idézőjelekre, ezeket a párbeszédeket is írhattad volna a megszokott formában. 
A számokat betűkkel írjuk! Egy történettel foglalkozó blogon a leírásban nincs olyan, hogy stb.
És anyukám, használjunk már vesszőt! 
Lelőtted a poént, teljesen. Megharapták a csajt...ezen kívül mi újat várhatunk még?
Azt meg totálisan nem értem, miért vannak a vámpírokkal egy kollégiumban. Ennek eléggé Vámpírakadémia szaga van...
Ezek a nagy  felbontású képek...Dia, már van egy Szereplők modulod, miért szükséges minden fejezetbe hat nagy felbontású kép? Nem lesz tőle sem hosszabb, sem jobb és igényesebb sem a bejegyzésed. Ezek a képek irritálóak és zavaróak.
És ahogy a párbeszédek le vannak írva...Mutatom:
-_ Hova ez a nagy sietség ilyen későn?!_ -_ hallatszott egy idegesítő hang a hátam mögül.
-_ Mi közöd van hozzá Kazuhiro?!_ -_ mondtam idegesen.
-_ Mi?_ -_ néztem rá értetlenül.
Kezdjük is az Írói-gyorstalpalót.
Az idézőjel után szóköz! Miután befejezted a mondatot szóköz, gondolatjel, szóköz. (kék)
Nagy kezdőbetű. (zöld)
A mondatvégi írásjelnek megfelelő leírás. (narancs)
Te az ellenkezőjét csinálod, ami által az írásod borzasztó, idegesítő és megerőltető. Nem tudom mikor van vége a mondatnak, hol kezdődnek a szereplők gondolatai. Igazából semmit sem tudok.
És mi ez a vélemény egy idézőjellel az elején, azután meg zárójelben?
NYISS KI EGY KÖNYVET ÉS TÜZETESEN NÉZD ÁT!!
Szerzői megjegyzések neon zölddel, smiley-val...Most komolyan. Ráadásul egy olyan dologgal kapcsolatos megjegyzést tettél, ami tök abszurd. Ember, egy fantasy blogot vezetsz. Te alakítod a történetet, szerinted az olvasó tudja, hogy a félvámpírok fáznak-e vagy sem? Ahj.
"És még csak rám sem habozott..." - az ezután következő leírás után, szerintem te a bagózott szóra gondoltál.
Smiley? Smiley? Zárójeles megjegyzések? Ismétlem; smiley?
Vessző! Igen, van olyan is.
A mondatokat nem kezded nagybetűvel, nem használsz vesszőt, a mondatvégi írásjelek sem az erősségeid - kivéve a ?! - ami egy sima kijelentő mondatnál is használatos, a leírások harmatgyengék, a párbeszédekről még nem is beszéltem. Holott a bejegyzésed csak párbeszédből áll.
Tehát a főszereplőnk hamarabb lett vámpír, mielőtt én kimondhatnám, hogy...mit tudom én; sampon vagy légy, vagy ész vagy író. Válassz, amelyik tetszik. Nem tudtam meg semmit. Csak azt, hogy félig vámpír, akik talán fáznak talán nem, szerelmes egy srácba, aki ha megöleli felpezsdül a vére.
Mi van?!
Ez olvashatatlan.
OLVASHATATLAN!
Csajszi ezt a történetet tedd vissza piszkozatba és ülj rajta.
Dolgozz ki egy olyan blogot, aminek Te magad tudod a végkimenetelét, tudod, hogy mit akarsz. Mik jellemzőek a félvámpírokra - gondolok itt arra, hogy fáznak-e vagy sem.
Találj ki egy sztorit, aminek van értelme, smiley és nagy felbontású kép mentes.
Ha ez megvan, gyere vissza és akkor kérj kritikát. Ha nincs...akkor egy rossz bloggal kevesebb.
5/0


Az idegsokkos.:
Fannii J.
xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése